MAP hirek

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2008. Ápr. 6., V, 20:22:51 CEST

Tisztelt érintettek!

A hétvégén elkészült az új map.elte.hu és az összes felhasználó átkerült
(remélem sikeresen, minimális adatvesztést elszenvedve) a gépre. Sajnos a
régi gépnek a (RAID-ben lévő-fürtözött) lemezei is igencsak "szétestek"...
Sajnos a jelek szerint _VOLT_ adatvesztés...
(a rendszer szerint legalábbis valószínű...)
Az adatok migrálása közben számtalan olvasási hibát jelzett...
Próbáltam helyreállítani...
Kérem, hogy mielőbb ellenőrizze mindenki, hogy a leveleit, mappáit,
címlistáit tudja olvasni, és azok egyáltalán "megvannak-é"...
(ha valami hiányzik, kérem írja meg nekem mielőbb, de lásd az alábbi
bekezdést is:)

A régi gép is még ketyeg (talán)... De időzített bomba... A héten még nem
állítom le (hacsak nem fagy le újra és újra), de leveleket már nem fogad,
küldeni még lehet róla (esetleg át "ide", az új map.elte.hu-ra, ha
itt "elveszettnek tűnik")
A régi gép elérhetősége: https://gisx3.elte.hu ,de most úgy tűnik újra
leállt... Még további infók holnap...

ps. A cert tanúsítvány jelenleg nem tökéletes (azt állítja magáról, hogy
xmap3 és nem map.elte.hu), holnap megoldom, de addig használható ez is (el
lehet fogadni), nem illegális tartalom...

ps2. Alaphelyzetben semmit sem kell tenni, csak majd holnap(után) lecserélni
a cert tanusítványt (majd megírom hogyan a http://map.elte.hu -oldalon)
Figyelem, a "könyvjelzőkben" kérem frissítsék a map.elte.hu bejegyzést!