Fw: Levelezesi problemak - Most megmagyarazzak..

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2007. Nov. 30., P, 12:28:22 CET

Tisztelt érintettek!

Az elmúlt hetekben többen/többször kerestek meg azzal a problémával, hogy a
leveleik bizonyos címekről nem, vagy csak késve érkeznek meg.
A mi (tanszéki) rendszerünket átvizsgáltam, és ott SEMMILYEN hibát nem
találtam.
Ma kaptam az alábbi hivatalos ELTE-NET es levelet, ami azért néhány dolgot
megmagyaráz...
Tehát: A hiba nem az ön/mi/ti készülékében van, de azért mégis...

K.Béla