Erdély -2007, Terepgyakorlati h írek

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2007. Júl. 22., V, 23:54:38 CEST

Tisztelt érintettek!
Sajna idehaza is interenethiányban kell szenvednem :-( ezért nem
tudtam feltenni a képeket és a mérési adatokat a mercatorra, a megbeszélt
helyre, hisz kb. 3-percenként percekre ledob a netről az új ADSL
szolgáltatóm. Éljen a szünetmentes ADSL szolgáltató-váltás...
Mindegy, holnap reggel "beviszem" a nagy sávszélességű HÉV-el. A további
infók az ETR-ben megadott email-cimekre (kurzusmailban) érkeznek talán még
ma (majd ha _több_ mint 1 percig múködik a netem, vagy holnap a tanszékről).
Ha valakinek az ETR-ben nincs beállítva/nem jó a mailcime, akkor az keressen
meg.

Kovács Béla

ps. Hegy- (és NET)elvonási tünetek jelentkeztek nálam...
ps2. Remélem másnál is :-)
ps3. Ezt a levelet most küldöm negyedszer...
Talán most végre sikerül...

Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és
Geoinformatikai Tanszék Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951
          http://lazarus.elte.hu