Erdély -2007, Terepgyakorlati h írek

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2007. Júl. 22., V, 23:46:48 CEST

Tisztelt érintettek!
Sajna idehaza is interenethiányban kell szenvednem :-( , így nem tudtam
feltenni a képeket és a mérési adatokat. Holnap reggel "beviszem" a nagy
sávszélességű HÉV-el, további infók az ETR-en megadott email-cimekre
érkeznek még ma talán (majd ha _több_ mint 1 percig múködik a netem, vagy
holnap a tanszékről).
Ha valakinek az ETR-ben nincs beállítva/nem jó a mailcim, akkor keresen meg.

Kovács Béla

ps. Hegy- (és NET)elvonási tünetek jelentkeztek nálam...
ps2. Remélem másnál is :-)
ps3. Ezt a levelet most gépeltem be harmadszor...Talán most sikerül
elküldeni...