túrázás, mint tesióra

Toplak József kektura at freemail.hu
2007. Jan. 31., Sze, 15:35:36 CET

Sziasztok!

Mint bizonyára tudjátok, azoknak, akik 2003-ban vagy utána
kezdték el szakjukat az ELTE-n, 2 félév Általános
testnevelést kell teljesíteni.

Örömmel jelenthetem, hogy a tavaszi félévtől kezdve a
túrázás, teljesítménytúrázás is elfogadott lesz külsős
helyszínű óraként az Általános testnevelés tantárgy keretein
belül!

Technikai feltétele:
Jelentkezni kell az ETR-ben a "Külső helyszínű edzés" kurzusra!
Vagyis:
A Kurzusfelvétel menüpontban Terület-nek az Általános
testnevelést kell választani, és a Kuzuscímhez írjátok be,
hogy Külső.
Ezután klikk a Keresésre!
Az XX-09KULS kurzuskódú "Külső helyszínű edzés" kurzust kell
felvenni!

Ezt már most péntekig, az Előjelentkezésnél is tegyék meg,
akik szeretnék majd a rendes felvételben felvenni a tárgyat,
vagyis jegyet szeretnének!
Természetesen a rendes, rangsorolásos jelentkeznél is
jelentkezni kell majd a jövő héten! Elképzelhető, hogy olyan
is fel tudja majd még venni a külsős tesit, aki nem
jelentkezett elő, de erre inkább ne számítsatok, mert sok
sportág érdekelt az ügyben!

Ezen kívül írjatok nekem egy mailt, hogy tudjam kikről van
szó, mert a félév végén majd én adok igazolást - mint az
EHÖK adott sportági egyetemi sportszervezője - a Testnevelés
Tanszék felé, hogy kik jártak. Ők meg adják a jegyet.

Ismerőseitek körében is terjesszétek a lehetőséget, ami mind
a 8 ELTE-Kar hallgatóinak adott.

Joe

_________________________________________________________________________________3000 Ft ajándék minden digitális fényképezőgéphez - FotoMarket Online Fotóáruház
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,99786,162268/click.prm