segítség

K. Oláh malcolm at freemail.hu
2006. Május. 25., Cs, 15:47:14 CEST

Kedves térképészek,

lehet, hogy nem a legjobb fórumon, de a segítségeteket szeretném
kérni:

adott egy németjuhász jellegű keverék kan blöki, másfél éves (tehát
már nem kiskutya). Okos, szereti a gyerekeket, és jó házörző. Oltással
rendelkezik. Eddig én gondoskodtam róla, de sajnos nálam tovább nem
maradhat az egyébként is népes kutyavegetáció miatt, ami a kertembe
tanyáz.

Gazdit keresek neki (kertes-házas gazdit), aki gondoskodna
Marcipánról...merthogy így hívják.

Aki tud, kérem segítsen.

Érdeklődni lehet e-mailen, vagy telefonon: 70-315-8886

Köszönöm szépen

roka

Regisztráljon szakmai hírleveleinkre és nyerje meg a 3 db wellness hétvége egyikét!
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,101602,165078/click.prm