kiev zwo

Soós István ila at map.elte.hu
2006. Május. 10., Sze, 20:55:12 CEST

Kedves kievi út iránt érdeklődők!

A ma délutáni "megbeszélés" eredménye: megvan az időpont, ami június 1 és
június 9 között lenne valamikor. Én javaslom a június 5-ét (hétfőt)
indulásnak. Geréb Péter úr szorgalmának köszönhetően megvan az is, hogy
Csapról melyik vonattal megyünk. 16 46kor indul onnan és másnap reggel 9
52kor van Ki(j)evben. Már csak Csapig kell eljutnunk valahogyan. Az ár, amit
az előző levélben írtam ukrán harmadosztályra vonatkozik - ami remélhetőleg
mindenki igényének megfelel - magyarán az utiköltség a magyar diákjeggyel
együtt számításaim szerint köbö 5000 forint Budapestről, oda-vissza út
tekintetében. Ami még új infó: nem 600, hanem 800 kili Csap-Kiev (ez az én
hülyeségem volt), és ebből kifolyólag a vonatút elég hosszú, mint az
látható. Aludni még mindíg nem fogunk sehol, max a vonaton, a visszafeléút
még kérdéses, de bízom benne, hogy azért hazajövünk valahogy. Étkezés:
természetesen önellátó, magyarán szenya, májkrém, sör, kinek mi a
legtáplálóbb. Nagyjából eddig ennyi van, akit érdekel a dolog, az dobjon
nekem egy mailt, és én megjegyzem őt, mint lehetséges utitársat. Ha kérdés
van, akkor is írjatok nyugodtan. Az időpont valószínűleg már végleges, az 1-
9 közötti mindenképp, az 5-e még módosulhat. Kalandra fel!

Ui.: Akik eddig jelezték, hogy jönnének: Kosár Judit, Molnár Mónika, Berecz
Éva, Szemerey Anna, hallottam Bite Katiról is, Illés Péter, Balázs Dávid,
Képes Attila, Geréb Péter, Szokodi Attila, Czuczor Péter, Bo(d)zó Attila,
Burián Gábor, és jómagam, ami eddig 14 fő. Akit kihagytam, attól elnézést...

ELTE Térképtudományi Tanszék, Budapest