IV évfolyam eredmé nyek

Szekerka Jozsef szeki at map.elte.hu
2006. Jún. 14., Sze, 14:17:06 CEST

Tisztelt IV évfolyam!

Megvannak az eredmények.
Az osztályozásnál nem alkalmaztam pontlevonást rossz válasz esetében.
A maximális pontérték, ami elérhető (minden kérdésre jó válasz esetében, mert
egy-egy kérdésre több jó válasz is van) = 42 pont.
A legjobb vizsgázó is csak („szigorú” értékelés mellett) 34 pontot ért el!

Érdemjegyek a következők, aki 25 pont fölött teljesített jeles (5) osztályzat.
Ez alatt 20-25 pont között jó (4) osztályzat.

VIZIABT	5	34 pont
BOSEAMT	5	32 pont
BADIAAT	5	30 pont
KIAIADT	5	30 pont
ANTIAAT	5	30 pont
KIAIADT	5	30 pont
KAEIABT	5	29 pont
BAGIAAT	5	28,5 pont
KOSIAAT	5	28,5 pont
TUVHAAT	5	28,5 pont
BOPIAAT	5	28 pont
BLDIAAT	5	27,5 pont
GEPIABT	5	27,5 pont
ERHIAAT	5	27 pont
JULIAAT	5	27 pont
RAGEAMT	5	26 pont
BAJIACT	5	25,5 pont
MAIEAMT	5	25,5 pont
TAZHABT	5	25 pont

FALIAAT	4	23 pont
MAZIABT	4	23 pont
KEAIAAT	4	22,5 pont
GYJEACT	4	20 pont

Remélem mindenkinek jól írtam az etr azonosítóját.

További sikeres vizsgázást kívánok!
Üdvözlettel

Szekerka József
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 372-2975, 209-0555 / 6715,/6745
Fax: 372-2951