ETR vizsga lejelentkezés

Zentai Laszlo zetor at ludens.elte.hu
2006. Jún. 13., K, 17:40:56 CEST

Tisztelt hallgatók és oktatók!

A hozzám érkező kérésekből úgy tűnik a hallgatóink nem igazán vannak annak
tudatában, hogy at ETR alapbeállítása szerint 36 órával a vizsga megkezdése
előtt enged utoljára lejelentkezést (hacsak a tanár ettől el nem tér
bármelyik irányba).
Mellesleg én az utolsó óráimon erre fel is hívtam a hallgatóim figyelmét.
A vizsgán meg nem jelenő hallgatók csak azután jelentkezhetnek későbbi
időpontra miután az oktató a vizsga napján (vagy később) beírta a nem jelent
meg bejegyzést az ETR-be. Természetesen az ETR számolja a "nem jelent meg"
bejegyzéseket és a TVSZ szerinti számban engedélyezi csak.

Zentai László térképész, tanszékvezető egyetemi docens
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 2090555/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu