Segítség !!

Jeszenszky Péter jeszi at map.elte.hu
2005. Sze. 16., P, 13:25:09 CEST

Hellósztok Térképészek!

Főleg azokhoz szól ez a felhívás, akik tegnap ott voltak a térképészek
találkozóján az utcabálon, azon belül megfordultak az Északi épület sarkán
található dombon álló kék művészeti alkotásnál. Ugyanis itt én elhagytam egy
fekete Galaxy feliratú hátizsákot, tele az irataimmal, és érdeklődnék a
térképész kollégák nem találtak-e véletlenül egy ilyent, vagy nem látták-e
illetéktelen személy által elvivődni. Tudom, kevés rá az esély, hogy
tiközületek  valaki látta, de minden információt szívesen fogadok.
06302977614, és a feladó cím, vagy pedig teppich at vipmail.hu

Köszönöm a segítségeteket!
A legjobbakat
Jeszenszky Péter