Fw: Közlemény

Klinghammer István klinghammer at ludens.elte.hu
2005. Jan. 7., P, 09:34:53 CET

---------- Forwarded Message -----------
From: ELTE Rektor <rektor at ludens.elte.hu>
To: <klinghammer at ludens.elte.hu>
Sent: Thu, 06 Jan 2005 12:39:14 +0100
Subject: Közlemény

KÖZLEMÉNY

Tisztelt Kollégák, kedves Hallgatók!

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Egyetemi Hallgatói Önkormányzata és az egyetem vezetése is hozzá kíván járulni a dél-ázsiai katasztrófa okozta károk enyhítéséhez.

Felkéri az egyetem polgárait, barátait és együttműködő partnereit, hogy adományaikkal nyújtsanak segítséget a Chennai (Madras, India) és a Colombói (Sri Lanka) Egyetem támogatásához.

Felajánlásaikat az ELTE Hallgatói Alapítvány 10402142-21485000-00000000 számlaszámára lehet befizetni vagy az egyetem épületeiben található adományládákba helyezhetik el.

 Forgó Melinda

Klinghammer István

az ELTE EHÖK elnöke

az ELTE rektora

------- End of Forwarded Message -------

ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék, Budapest