ismetelet vizsga terkeprendszerek

Laszlo Zentai zetor at ludens.elte.hu
2004. Jún. 22., K, 18:12:03 CEST

Azok szamara, akik nem jelentek meg idoben a hetfoi terkeprendszerek vizsgan
az ujabb idopont lehetoseg: VII. 1. 14 ora.
Az ETR-ben 3-mal megnoveltem a keretszamot.
Ismetelten a tanulmanyi es vizsgaszabalyzat szerint jarok el, tehat aki a
vizsga kezdetekor (14 orakor) az ETR-ben korabban jelentkezettek kozul nincs
jelen, annak a vizsgajat eredmenytelennek tekintem es ez a bejegyzes kerul
az ETR-be.

Zentai László térképész, egyetemi docens
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 2090555/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu