Zsiga Gyorgy levele

Jozsef Toplak JOEY at ludens.elte.hu
2002. Jan. 10., Cs, 16:23:57 CET

Kedves hallgatotarsaim!

On Mon, 7 Jan 2002, George J. Junior wrote:

> Minden =E9rintettnek!
>
> A ny=E1ron megtartott z=E1r=F3 alakul=F3 (ELTE TTK H=D6K) =
> k=F6zgy=FBl=E9s =F3ta =E9n voltam, vagyok az ELTE TTK H=D6K =
> t=E9rk=E9p=E9sz k=E9pvisel=F5je. Mivel a m=E1sodik f=E9l=E9vben nem =
> leszek beiratkozott hallgat=F3 ez=E9rt nem fogom tudni ell=E1tni =
> feladataimat. Ez=E9rt minden illet=E9kessel k=F6zl=F6m, hogy janu=E1r =
> 31-i d=E1tummal lemondok k=E9pvisel=F5i posztomr=F3l.
> Javaslom Domb=F3v=E1ri Eszter II. =E9ves t=E9rk=E9p=E9sz hallgat=F3t =
> ut=F3domul, mivel hozz=E1=E1ll=E1sa =E9s az ELTE TTK H=D6K-h=F6z val=F3 =
> [...]

A fentieket kenytelenek vagyunk tudomasulvenni. Remelem mindenki
egyetert abban, hogy kepviselo nelkul nem maradhatunk. Mivel jelenleg
nincs pottag (Gyuri egyedul indult majusban a valasztasokon), igy a HOK
Alapszabalya ertelmeben csak egyet tehetunk.
Nevezetesen:
Ha a valasztasi csoport tagjainak (a szak beiratkozott hallgatoinak) minimum
egynegyede irasban keri, akkor a HOK potvalasztast koteles kiirni!
Tegyuk ezt! Megkernek minden evfolyamot, hogy irjon nekem par idopontot,
amikor tobben bentvannak kozuluk (pl. vizsga miatt), hogy alairhassatok a
kervenyt, amit majd behozok akkor.

Esztert en is nagyon alkalmasnak talalom a kepviselosegre, ugyanakkor
a Kozgyules reszbeni kicserelodese miatt magam is ismet vallalnam a
kepviseloseget, ugyanis van most ott jopar ember, akikkel el tudom
kepzelni a hatekony kozos munkat.

Toplak Jozsef
joey at ludens.elte.hu