képviselőség - lemondás

George J. Junior georgejj at mail.0660.hu
2002. Jan. 7., H, 14:01:32 CET

Minden érintettnek!

A nyáron megtartott záró alakuló (ELTE TTK HÖK) közgyűlés óta én voltam, vagyok az ELTE TTK HÖK térképész képviselője. Mivel a második félévben nem leszek beiratkozott hallgató ezért nem fogom tudni ellátni feladataimat. Ezért minden illetékessel közlöm, hogy január 31-i dátummal lemondok képviselői posztomról.
Javaslom Dombóvári Eszter II. éves térképész hallgatót utódomul, mivel hozzáállása és az ELTE TTK HÖK-höz való közelsége szerintem alkalmassá teszik arra, hogy a jövőben ő legyen a szak képviselője a hallgatói önkormányzatban.

Maradok tisztelettel:

ifj. Zsiga György
térképész hallgató
ELTE TTK HÖK képviselő