egymás közti kapcsolatok

George J. Junior georgejj at mail.0660.hu
2001. Már. 12., H, 21:52:51 CET

> Az egyes evfolyamok kozotti kapcsolatok javitasa erdekeben tovabbra
> is varom a hozzaszolasokat, otleteket. Vagy mindenki csak ugy el akar
> lenni magaban?...

Sziasztok mindenki! / Tiszteletem a taneroknek!

Szerintem nem muszály ezt ennyire hivatalosan intézni. Vagy igen?
Az elsosök közül egyen-ketten nagyon jól javítottuk a kapcsolatot a
negyedikesekkel. Nem kellett mást tennünk, minthogy felvettük azt a tárgyat,
amit tanulnak. Máris kapcsolatba kerültünk velük. :)
az is igaz, hogy ez egy speci eset.
Viszont!

A gépterem ugyebár egy közös használatú helyiség, amit csak mi használunk.
Ott mindenki tudja javítani a kapcsolatokat ha akarja. :)
Azon kívül itt a tavasz, már jó is az ido tehát eljött a túrák, kirándulások
ideje.
Ez pedig kiváló alkalom arra, hogy javítsuk a kapcsolatokat. :)
Nem kell más, mint hogy valaki jó elore elhatározza, hogy hova szeretne
menni kirándulni, azt felteszi ide a listára, minden szükséges infóval
együtt (mikor, hol, meddig stb.) és aki akar az megjelenik a megadott
találkozó helyen. Annyira már ismerjük egymást, hogy nem fogunk a találkozó
helyen elmenni egymás mellett. De ha netán ilyen veszély forogna fenn, akkor
az illeto aki úgy érzi, hogy nem ismerné fel szaktársát, az megnézheti az
arcképcsarnokainkban. :)
Azért mondtam pont a kirándulást, mert errefelé a térképész szakon a
kirándulás egy olyan kikapcsolódás szokott lenni, amit szeretnek az emberek,
hisz jónéhányan vagyunk, akik azért vagyunk itt, mert egyetem elotti
életünkben megkedveltük a térképeket (túrázások alkalmával) és ezt akartuk
diploma-szintre emelni.

Nos csak ennyit akartam errol a kapcsolatteremtésrol mondani.

Sziasztok!

Gyuri
alias:
fotérképész