aktualis dolgok ismet

Jozsef Toplak JOEY at ludens.elte.hu
2001. Már. 12., H, 00:12:17 CET

Kedves hallgatotarsaim!

Szo ert, hogy az utobbi idoben hanyagolom a tajekoztatast. Ennek tobb oka
is volt, de igyekszek potolni mindent!
Amugy orulok, hogy van erdeklodes az aktualis tudnivalok irant, es nem
feleslegesen jarok azok az ulesekre, ahol ezekrol szo esik!
Nos, akkor vagjunk a kozepebe!

Remelem, mindenki idoben leadta a szoctampapirjat a Haliban a szukseges
igazolasokkal egyutt! (marc. 9. 12 ora volt a hatarido)
Rovidesen olvashato lesz tobb helyen is (pl. szoctamfaliujsag,
hali.elte.hu) az eredmeny. A penz mar a marciusi utalassal remelhetoleg
megy.

A Sport es Kozmuvelodesi Alap atalakult az uj Teritesi es Juttatasi
Szabalyzat ertelmeben.
Most lett kiirva az uj Sport illetve Tudomanyos osztondij palyazat.
A felteteleket megtalaljatok szinten a szokasos informacios lelohelyeken!
Eleg szuk a hatarido (marc. 26.)!!! Ugyhogy igyekezzetek beszerezni
mielobb az igazolasokat ehhez is!
Amugy lenyege, hogy a kiemelkedo tudomanyos, illetve sporttevekenyseggel
lehet allando osztondijra palyazni!
Az egyszeri tudomanyos illetve sporttamogatas 2 heten belul kiirasra
kerul! Varhatoan tovabbra is regisztracios koltsegekkel, nevezesi
dijakkal lehet palyazni.
Varhatoan az aprilisi utalassal megy a penz.

A lakhatasi tamogatas palyazatarol meg mindig semmit nem lehet tudni,
kesobb fogjak kiirni.

Erdeklodes volt egyes kulonleges sportok, mint tesiora irant, eziranyban
reszletek a NYUZ-ban. Kupay Zita HO:K kepviselo ennek a felelose.
(alex_1206 at ludens.elte.hu)
(Remelem, nem keson szoltam errol, de el kellett utaznom a mult heten)

Tudtommal Kari Tanacs elott szakunk uj tantervi haloja, remeljuk atmegy,
mert ez elegge kellene az Info Karba menesunkhoz. :)))

A HO:K legutobbi Kozgyulese II. 15-en volt.
Ami igazabol a szeles nyilvanossag szamara fontos lehet az bent volt a
NYUZ-ban, de megemlitem, hogy elfogadtuk a tisztsegviselok, es a SZACS-ok
beszamoloit (A Foldtudomanyi Szakteruleti Csoportot kulon kiemelte az
Ellenorzo Bizottsag az aktivitasaert. Amugy az EB-ben mind a 3-an
az emlitett szakteruletrol vagyunk bent...  :)))  )
A szemelyi kerdesek minket erinto resze: A Kozgyules megerositte a
Valasztmany decemberi donteset, igy az Egyetemi HO:K Kozgyuleseben az
elnok, a taneh, a szoceh mellett egy doktorandusz es jomagam kepviseljuk
a TTK HO:K-ot.
A Kari Tanacsban ismet volt uresedes, jelolest kaptam a novemberihez
hasonloan, de a 4 jeloltbol megint csak 2. lettem, igy nem kerultem be.
Ugy tunik, meg varnunk kell, amig hallgatoi reszrol egy terkepesz is ott
lehet a Kar legfelsobb donteshozo testuleteben.
A Tanulmanyi Csoport ugyeben gyozott az EB beterjesztese, es megmarad,
kiterjedt feladatkorrel ellatva. A mi szakteruletunket Simon Geza
kepviseli, tanulmanyi jellegu problemakkal hozza fordulhattok a
rogeroux at dpg.hu -n.
Bejelentettek, hogy II. 12-en az Egyetemi Tanacs elfogadta az
eloakkreditacio elinditasat, szinte biztos, hogy lesz Info Kar!
Sajnos, nem ertunk vegig mindenen, szegyenszemre ido elott
hatarozatkeptelenek lettunk a kepviselok nem tul jo hozzaallasa miatt. :(

Az egyes evfolyamok kozotti kapcsolatok javitasa erdekeben tovabbra
is varom a hozzaszolasokat, otleteket. Vagy mindenki csak ugy el akar
lenni magaban?...

Remelem, nem voltam tul terjengos! :)
Tovabbra is varom eszreveteleiteket, forduljatok hozzam bizalommal!

Udv mindenkinek:

Toplak Jozsef
joey at ludens.elte.hu
HOK-kepsiselo