aktualis dolgok

Zentai Laszlo zetor at ludens.elte.hu
2001. Feb. 9., P, 12:28:27 CET

> 9. Aki meg nem tudna, a Kornyezetfizikai Tanszekcsoporti Tanacs elfogadta
> szakunk uj tantervi halojat, ez mindenkepp jo alap lehet az Informatika
> Kar esetleges letrejotte eseten, hogy mi is mehessunk az uj Karba.
> Termeszetesen ez csak az elso lepes, a Kari Tanacsnak is el kell fogadnia
> meg a tervet, de azert tudtommal jo esely van ra, hogy az uj elsosok mar
> esetleg az uj tanterv szerint kezdhetik meg tanulmanyaikat. Akit
> erdekel az uj halo, szerintem Ildikotol kerhet egy peldanyt a titkarsagon.
> Ugye, lehet kerni?
Az anyag mar hetek ota elerheto a weben:
http://lazarus.elte.hu/hun/tanterv/tanterv0.htm
(nehany alapozo tantargy reszletes tematikaja meg hianyzik, de ahogy
erkeznek, folyamatosan felkerulnek).
A tantervet meg a Kari Tanacsmak is el kell fogadnia, erre remelhetoleg a
kovetkezo ulesen kerul sor (addig varni akartam a figyelemfelhivassal, de
akit erdekel a tema, az a fenti oldalon minden reszletet megtalal).

> Remelem, nem voltam tul terjengos! :)
Kifejezetten orulok az ilyen jellegu hozzaszolasoknak, hiszen alapvetoen
ilyen cellal jott letre a lista.
Egyes uzenetekkel kapcsolatban a kollegak mar jeleztek, hogy szoljak az
illetonek, de meg visszatartottam magam es betudoma  kezdeti nehezsegeknek.

Zentai László térképész, egyetemi docens
ELTE Térképtudományi Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 2090555/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu