térképészbál

George J. Junior georgejj at mail.0660.hu
2001. Feb. 8., Cs, 23:04:47 CET

Kedves mindenki!

Nekem az évfolyamok közötti szorosabb kapcsolattartásra lenne egy ötletem.
Igaz, hogy ez nem csak a hallgatókra tartozik, hanem mindnekire.
Tehát.
Szeretném, ha lenne TÉRKÉPÉSZ BÁL is! Azért mondom, hogy is, mert az
orvosoknak, jogászoknak stb. van báljuk.
Én ezt úgy képzeltem el, hogy nem csak a hallgatók, illetve az egyetemen
tanító tanárok, hanem a Magyar térképész szakma minnél szélesebb
keresztmetszete résztvenne ezen. Zentai tanár úrral már beszélgettünk errol,
hogy hogyan, illetve, inkább, hogy hogyan nem és miért lehetne ezt
megrendezni. Kíváncsi lennék, hogy ti, illetve önök mit szólnak ehhez,
illetve legalább elviekben támogatják-e a kezdeményezést. Amennyiben valaki
konkrétabban szeretne vagy tudna segíteni, vagy építo ötlete, véleménye van,
várom szeretettel az emiljét a postaládikámban.
Várom véleményeiteket!
Addigis maradok tisztelettel:
ifj. Zsiga György
a fotérképész