Rendező: | Veszprémi Honvéd Sportegyesület Khsz. |
A verseny fővédnöke: | Balogh Imre vezérőrnagy MH. Légierő Parancsnokság parancsnoka |
A verseny védnöke: | MH. 1. Logisztikai és Támogató ezred parancsnoka |
MH. 64. Veszprém Vezetési és Radar ezred parancsnoka | |
MH. 87. Bakony Harci Helikopter ezred parancsnoka | |
Molnár Péter A Veszprém Megyei Tájfutó Szövetség elnöke |
Támogatónk: | Ördögh Judit |
Jelentkezés: | május 04-én szombaton: 09.00-tól 11.00-ig a versenyközpontban. |
Rajt idő: | 05. 04 szombat: 12.00 | 05.05 vasárnap: 09.00 |
CÉL-RAJT távolsága: | 1. nap: 1250 m | 2. nap: 1900 m (100 m szint az utolsó 600m-en) |
Parkolás: | 1.-2. nap a versenyközpont körzetében |
Térkép: | 1. nap: 1: 15 000 / 5 m 2002 27x19.5 cm, fóliázott. |
2. nap: 1: 10 000 / 5 m 2002 27x19.5 cm, fóliázott. |
Szállás: 05. 04-én: | Zircen a Reguly Antal szakképző iskola kollégiumában, 1900 Ft/fő, címe: Zirc, Alkotmány u.. 16. |
Bakonyszentlászlón tornateremben 400 Ft/fő, sátorhely: INGYENES a VK melletti területen, tisztálkodási lehetőséget tudunk biztosítani! |
Díjazás: | a két nap összetett eredménye alapján 1-3 helyezettek érmet, illetve minden A és B kategória győztese a támogatók által felajánlott értékes serleget kap. |
Elnök: | Chmelik Ernő |
Versenytitkár: | Vass Attila |
Pályakitűző: | 1 nap: Faggyas László, 2. nap: ifj. Vass Tibor |
Rajtfelelős: | Kovács Gábor |
Célfelelős: | Tömösközy Tamás |
Gazdasági ügyek: | Forintos Andrea |
Eredményhirdetés: | 05. 05-én vasárnap: 13.00-kor a CÉLban. |
Kategória | Táv (m) | Szint (m) | Ell. p. | Táv (m) | Szint (m) | Ell. p. |
F12C | 2500 | 60 | 8 | 2000 | 25 | 5 |
F14B | 3400 | 120 | 8 | 3300 | 60 | 10 |
F14C | 3300 | 70 | 8 | 2500 | 25 | 7 |
F16B | 6900 | 280 | 14 | 3450 | 80 | 11 |
F18B | 8100 | 350 | 18 | 4300 | 135 | 14 |
F18C | 3600 | 80 | 10 | 4000 | 105 | 8 |
F21A | 12200 | 550 | 24 | 5800 | 175 | 21 |
F21B | 9200 | 360 | 18 | 5000 | 150 | 18 |
F21BR | 6300 | 240 | 14 | 4550 | 145 | 14 |
F21C | 6800 | 200 | 9 | 3300 | 80 | 7 |
F35A | 9200 | 400 | 19 | 5050 | 165 | 16 |
F40B | 8100 | 350 | 18 | 4000 | 130 | 13 |
F45B | 6900 | 280 | 14 | 3500 | 100 | 10 |
F50B | 5900 | 220 | 12 | 3250 | 95 | 11 |
F55B | 5000 | 180 | 12 | 2400 | 40 | 10 |
F60B | 4800 | 220 | 10 | 2050 | 30 | 7 |
F65-80B | 2900 | 100 | 9 | 2050 | 30 | 7 |
N12C | 2550 | 55 | 8 | 2000 | 25 | 5 |
N14B | 2900 | 60 | 8 | 3150 | 50 | 10 |
N14C | 2500 | 60 | 7 | 2300 m | 50 | 9 |
N18B | 5000 | 180 | 12 | 3300 | 95 | 12 |
N18C | 3500 | 80 | 8 | 3300 | 65 | 8 |
N21A | 8100 | 350 | 18 | 4000 | 140 | 16 |
N21B | 5900 | 220 | 12 | 3750 | 110 | 13 |
N21BR | 4800 | 100 | 12 | 3600 | 105 | 11 |
N21C | 3600 | 80 | 10 | 3200 | 90 | 9 |
N35A | 6900 | 280 | 14 | 3850 | 120 | 13 |
N40B | 5000 | 180 | 12 | 2900 | 80 | 10 |
N45B | 4800 | 100 m | 12 | 2800 | 80 | 10 |
N50B | 3600 | 80 | 9 | 2600 | 70 | 10 |
N55B | 3400 | 120 | 9 | 2600 | 70 | 10 |
NYILT T | 4800 | 100 | 12 | 3750 | 90 | 13 |
NYILT K | 3600 | 100 | 10 | 2500 | 40 | 6 |