SPORTident hírek
Üzemeltető kereső


Az MTFSZ elnökségének pozitív döntése után értesítettem minden felajánló sporttársunkat és egyesületet a fejleményről, megküldtem nekik az elnökség elé került döntéselőkészítő anyagot és evvel – az anyag javaslatának megfelelően – a felajánlókból megalakult a Szponzori Tanács, amelynek egyetértési joga lesz minden a SI-et érintő kérdésben.

Végülis 19 fő, 9 tagszervezet és 1 vállalkozás több, mint 7,5 MFt-ot ad össze, amelyet öt év alatt min. 5%-os kamattal kap vissza. (A döntéselőkészítő javaslatot a Szponzori Tanács véglegesítő döntése után megfelelő formában publikálni fogjuk.) A beszerzés teljes anyagi fedezetéhez további mintegy 1,6 MFt szükséges, amelyet az ISM-től kértünk és remélünk megkapni. (Ha idén mégsem, akkor áthidaló kölcsönöket kell igénybe vennünk és jövőre újra kérni, kizárt, hogy ennyit ne adjanak.)
A szállítóval az ajánlatokat véglegesítettük, ebben a listaárhoz képest 10% engedményt adnak, további 10% erejéig ingyen dugókát (az elektronikus karton javasolt neve), amelyeket azonban áruba bocsátani nem lehet. (Elosztásukról a Szponzori Tanács fog dönteni.)
Folyamatban van a beszerzést és a további pénzügyi és szervezési ügyintézést vállaló (tájfutásközeli, kipróbált, megbízható) vállakozással (nevezzük őket a Szervezőknek) az erre vonatkozó részletek kidolgozása. December hónap folyamán megkezdjük a felajánlások összegyűjtését és megrendeljük a rendszert. A megrendelés pillanatában 40 pontot és valamennyi dugókát postáznak és ingyenes képzést adnak a jövőbeli üzemeltetőnek. A pénzek begyűjtésével párhuzamosan szerezzük be a szoftvert és a számítógépi hardvert.

Az üzemeltetéssel egy erre vállalkozó csoportot akarunk megbízni, (nevezzük őket az Üzemeltetőknek) amely csoport vállalja a

A csoport díjazása:

Keresünk olyan vállalkozó szellemű tájfutót (vagy hű társat, barátját), aki(k) a fenti feltételekkel vállalná(k) az üzemeltetést. A jelentkezőktől később adott szempontok szerint írásos ajánlatot kérünk, és ezek alapján választjuk ki a boldog nyertest. A jelentkezéseket az én e-mail címemre (lux@haea.gov.hu) kérem eljuttani! A rendszert a jövő évi összes nagyobb versenyen alkalmazni tervezzük. A rendszer használatához a rendező szerv az MTFSZ-től (a Szervezőkön keresztül) bérbeveszi magát a felszerelést és a kívánt mértékben alkalmazza az Üzemeltetőket, valamint – részletfizetéssel – megvásárolja a szoftver használati jogát. A becslések szerint az igénybe vevő versenyek számától és az azokon indulók létszámától függően a nevezési díj mintegy 150 - 290 Ft-os emelkedése várható.
Hosszú távon mindenkit saját dugóka megvásárlására bátorítunk. Ezt elősegítendő 2000. március 31-ig a dugókákat 3600 Ft + ÁFA akciós áron óhajtjuk árusítani. Az azután érvényes teljes ár 4000 Ft + ÁFA. Természetesen bérlésre is lesz lehetőség, ez azonban nemigen lesz kevesebb 200 Ft/nap-nál. Az említett anyagban sok olyan részlet van benne, amit itt most hely és idő hiányában nem írhattam le, majd később.
November 25. és december 5. között nem leszek elérhető, akkor válaszolni nem tudok. Keressétek a fölajánlókat, nekik megvan a teljes anyag, mindent tudnak.

Lux Iván



Vissza a Tájoló 1999/10 tartalomjegyzékhez!
Vissza a magyar nyelvű tájfutó információkhoz!