<div dir="auto"><div><p style="font-size:12.8px"><span style="font-size:10pt;font-family:'arial',sans-serif">Kedves Egyesületi Váltó Indulók, Edzőik és Csapatvezetőik!<u></u><u></u></span></p><p style="font-size:12.8px"><span style="font-size:10pt;font-family:'arial',sans-serif"><u></u> <u></u></span></p><p style="font-size:12.8px"><span style="font-size:10pt;font-family:'arial',sans-serif">Rövid verzió azoknak, akiknek nincs sok ideje esszéket olvasgatni:<u></u><u></u></span></p><p style="font-size:12.8px"><span style="font-size:10pt;font-family:'arial',sans-serif">Nyomatékosan kérjük, hogy a vasárnap reggel 8 óráig történő váltóösszeállításhoz úgy adjátok le a dugókaszámokat, hogy az a lehető legpontosabban tükrözze a későbbi valóságot, mert ellenőrizni fogjuk a beállás során!<u></u><u></u></span></p><p style="font-size:12.8px"><span style="font-size:10pt;font-family:'arial',sans-serif"><u></u> <u></u></span></p><p style="font-size:12.8px"><span style="font-size:10pt;font-family:'arial',sans-serif">Kicsit bővítettebb verzió:<u></u><u></u></span></p><p style="font-size:12.8px"><span style="font-size:10pt;font-family:'arial',sans-serif">Több kategória pályája úgy lett kialakítva (ahogy azt a Versenyértesítőben olvashattátok, ezek az összes Női szenior pálya, valamint az F250), hogy nem tartalmaznak átfutást (erre a motiváció az volt, hogy a futók a terep értékesebb részeire juthatnak el ezáltal, az átfutás kevésbé fontos élmény számukra). Így a VKban várakozó váltótárs egyetlen esélye értesülni a csapattárs közelítéséről, ha a futó versenyző rádiós pontot érint, és a VK-ban tartózkodó személy vagy az élő eredményeket figyeli, vagy a szpíker közlését hallgatja. De egyik sem tud megtörténni, ha a futó csapattárs másik dugókával teljesíti a pályát, mint ami hozzá leadva lett az e-nevezésben.<u></u><u></u></span></p><p style="font-size:12.8px"><b><span style="font-size:10pt;font-family:'arial',sans-serif">Éppen ezért mind a tömegrajtnál, mind pedig a többedik futók térképelvételhez való beállásánál ellenőrizni fogjuk a rajtszámhoz párosított dugókaszámot, </span></b><span style="font-size:10pt;font-family:'arial',sans-serif">nem csak a fenti felsorolásban lévő kategóriák számára, hanem azon kategóriáknál is, ahol átfutás is van a pályában<b>!</b> Szerencsés esetben nem lesz eltérés a leadott és az ujjon lévő dugóka száma közt. Ha mégis, ezt próbáljuk a rádiós pont érintése előtt felülírni az SI-ben, de <u>minden ilyen módosításért 3000 Ft extra díjat számolunk fel az egyesület irányába</u>!<u></u><u></u></span></p><p style="font-size:12.8px"><span style="font-size:10pt;font-family:'arial',sans-serif">Ennek elkerülése vagy minimalizálása érdekében, kérjük, hogy azzal a dugókával álljatok be a rajtba, ami megadásra került az e-nevezésben!<u></u><u></u></span></p><p style="font-size:12.8px"><span style="font-size:10pt;font-family:'arial',sans-serif"><u></u> <u></u></span></p><p style="font-size:12.8px"><span style="font-size:10pt;font-family:'arial',sans-serif">Köszönjük a megértést és a segítő közreműködést!</span></p><p style=""><font face="arial, sans-serif"><span style="font-size:13.3333px">Üdvözlettel,</span></font></p><p style=""><font face="arial, sans-serif"><span style="font-size:13.3333px">Pintér Ábel (pályakitűző és szpíker)</span></font></p><p style="font-size:12.8px"><span style="font-size:10pt;font-family:'arial',sans-serif"><br></span></p></div><div><br></div><div data-smartmail="gmail_signature">Sent from my Android device.<br>--<br>+36-30/216-6619<br><a href="mailto:pinterabel93@gmail.com">pinterabel93@gmail.com</a></div></div>