<div dir="auto"><div>Én így érzek a frissítő elhagyásával is: nem tudom megérteni, hogy miért is?! (mielőtt valaki nekem esik: környezetvédelmi érvekre nem vagyok vevő!)<div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Mozsár</div><br><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Márk Gárdonyi <<a href="mailto:mark.gardonyi@gmail.com">mark.gardonyi@gmail.com</a>> ezt írta (időpont: 2020. okt. 5., H 12:33):<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="ltr"><div>Szia Marci!<br></div><div><br></div><div>A LIDAR alapú térképnek én is örülök. Az viszont egy kicsit meredeknek érzem, hogy a pótszimbolt felesleges sallangnak hívod. Valóban van vele kapcsolatban némi kockázat, de ez megfelelő folyamatokkal kezelhető, mint ahogy majd' minden rendezőnek sikerül kezelnie. Szóval nem örülök a pótszimbol hiányának, és nem értem a rendezők járvány helyzetre való hivatkozását ezzel kapcsolatban.</div><div><br></div><div>Üdv,</div><div>GM<br></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Scultéty Márton <<a href="mailto:marton.scultety@mtfsz.hu" target="_blank" rel="noreferrer">marton.scultety@mtfsz.hu</a>> ezt írta (időpont: 2020. okt. 5., H, 10:47):<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Sziasztok!<br>
<br>
Rendezői szempontból nem a papír és annak felvágásának megspórolása a fő <br>
nyereség, hanem a pótszimbóllal kapcsolatos kockázat és ellenőrzés <br>
kiiktatása.<br>
<br>
A múltkori levelemben írtam már pár nagy versenyt, ami abba bukott bele, <br>
hogy egyes kategóriákban eltért a pótszimból ill. a térképen lévő. Akkor <br>
felhívták a figyelmemet, hogy a 2016-os ROB selejtezőjét ki is hagytam a <br>
felsorolásból.<br>
<br>
Az idei Vértes Kupán sem egyezett a netre először kikerült pótszimból a <br>
térképeken lévővel. Szerencsére ott csak megjelenési különbség volt a <br>
fejlécben, tartalmi nem. De pl. az ellenőrzőbírók (köztük jómagam) nem <br>
tudták ellenőrizni előzetesen, hogy mi kerül ki.<br>
<br>
Amúgy is lesz idő megnézni az átmenetek közben a szimbólt, hiszen a <br>
pályaadatokból ítélve van esély, hogy idén valóban azt kapjuk az <br>
ONEB-en, ami a szám IOF-profiljában le van írva: útvonalválasztós <br>
átmeneteket kevés ponttal.<br>
<br>
Nekem határozottan tetszik a rendezők hozzáállása, hogy láthatóan a <br>
lényegre koncentrálnak (új térkép LIDAR-alapról tapasztalt készítőkkel <br>
és több energia a pályakitűzésre, mint mondjuk tavaly) - a fölösleges <br>
sallangokat pedig elhagyják, mint a pótszimból meg a célban való frissítés.<br>
<br>
Csak így tovább másoknak is!<br>
<br>
Üdv,<br>
Skuló Marci<br>
<br>
_______________________________________________<br>
Tajfutas mailing list<br>
<a href="mailto:Tajfutas@lazarus.elte.hu" target="_blank" rel="noreferrer">Tajfutas@lazarus.elte.hu</a><br>
<a href="http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas</a><br>
</blockquote></div>
_______________________________________________<br>
Tajfutas mailing list<br>
<a href="mailto:Tajfutas@lazarus.elte.hu" target="_blank" rel="noreferrer">Tajfutas@lazarus.elte.hu</a><br>
<a href="http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas</a><br>
</blockquote></div></div></div>