<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <p>Azért a kérdőív alternatívái mellett lehet, sőt szerintem kell
      érvelni, és erre a lista való.</p>
    <p>CSI<br>
    </p>
    <div class="moz-cite-prefix">2019.05.30. 12:15 keltezéssel, miklos
      mets írta:<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
cite="mid:CA+CgD8iRRLgrfE4JbgKta4FRPG3=BOih8jUL6gS_XXHwcqo2oA@mail.gmail.com">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <div dir="ltr">Marci, ezek a gondolatok már jártak a listán, nem
        újak, ahogy Gárdonyi Marci mondta, de most én is megszegem,
        pedig igaza van, most nem listára írogatás, hanem kérdőív
        kitöltés a feladat. És ha mindenki csak egyszer tölti ki, akkor
        nem egy ember véleményét halljuk majd sokszor, (arra itt a
        lista) hanem sok ember véleményéből lehet meríteni :-)
        <div>MM</div>
      </div>
      <br>
      <div class="gmail_quote">
        <div dir="ltr" class="gmail_attr">Scultéty Márton <<a
            href="mailto:marton.scultety@mtfsz.hu"
            moz-do-not-send="true">marton.scultety@mtfsz.hu</a>> ezt
          írta (időpont: 2019. máj. 30., Cs, 12:02):<br>
        </div>
        <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px
          0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Sziasztok!<br>
          <br>
          Azért felvetődnek itt még kérdések az esélyegyenlőségen túl
          is:<br>
          <br>
          - Egy SIAC-ban az elem kb. 300 rajthozállást bír, és
          (egyelőre) csak a <br>
          gyártó cég tudja cserélni bruttó 12 EUR áron (plusz a
          szállítási és <br>
          fizetési költségek).<br>
          - Egy sprint versenyen a pontelhelyezés, hogy egy kerítést
          vagy egy <br>
          áthatolhatatlan sövény pontot ne lehessen a túloldalról
          megfogni.<br>
          - Az Air+ mód esetén a "bekötött" pontokra nem lehet használni
          a kábeles <br>
          megoldást, hanem bonyolultabb kell - leginkább a GSM-modemes,
          ami <br>
          viszont plusz költség (és nem feltétlenül van térerő sem egy
          tájfutó <br>
          verseny céljában, lásd tavalyi CEYOC).<br>
          - Valamint a nagyobb energiafogyasztás gyakoribb karbantartást
          <br>
          (elemcserét) kíván meg a dobozokban, ami szintén plusz költség
          és idő.<br>
          <br>
          Amúgy idén a 4 felnőtt világkupa közül jó eséllyel csak egyen
          lesz <br>
          SPORTident (és azon belül Air+) az időmérő rendszer.<br>
          <br>
          Nem vagyok ellene, a Silvanusban már 20 db egyesületi
          tulajdonú SIAC-unk <br>
          is van a versenyzők sajátjai mellett, de azért a józan <br>
          ítélőképességünket ne veszítsük el!<br>
          <br>
          Üdv,<br>
          Skuló Marci<br>
          <br>
          _______________________________________________<br>
          Tajfutas mailing list<br>
          <a href="mailto:Tajfutas@lazarus.elte.hu" target="_blank"
            moz-do-not-send="true">Tajfutas@lazarus.elte.hu</a><br>
          <a
            href="http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas"
            rel="noreferrer" target="_blank" moz-do-not-send="true">http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas</a><br>
        </blockquote>
      </div>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
Tajfutas mailing list
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Tajfutas@lazarus.elte.hu">Tajfutas@lazarus.elte.hu</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas">http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas</a>
</pre>
    </blockquote>
  </body>
</html>