<div dir="auto"><span style="font-family:sans-serif">Sziasztok!</span><div dir="auto"><font face="sans-serif"><br></font><div dir="auto"><span style="font-family:sans-serif">Valószínű,hogy az alkalmazás nincs felkészítve arra, hogy nem mindenhol van megfelelő adatkapcsolat. </span></div><div dir="auto"><span style="font-family:sans-serif"><br></span></div><div dir="auto"><span style="font-family:sans-serif">Üdv MI</span></div></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr">2018. dec. 3., H 16:22 dátummal Török Imre <<a href="mailto:toreny@freemail.hu">toreny@freemail.hu</a>> ezt írta:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Sziasztok!<br>
<br>
Ma próbálgattam először a MOBO alkalmazást. Azzal a problémával szembesültem, hogy a pontoknál a QR kód beolvasásakor az alkalmazás sokszor spontán újraindul anélkül, hogy elküldené a pontfogást a szerverre. A pontok kb. felénél jött elő ez a probléma, és általában 2-3 próbálkozás után már sikerült a pontfogás. Viszont volt egy olyan pont is, ahol 6-7 próbálkozás után feladtam, mert mindig újraindult az applikáció.<br>
<br>
Van valakinek tapasztalata ezügyben?<br>
A beállítások menüben van egy olyan lehetőség, hogy külső QR kód olvasó használata, ha a beépített változat nem működik. Ez esetleg megoldja ezt a problémát?<br>
<br>
Üdvözlettel:<br>
<br>
TÖRÖK Imre<br>
<br>
<br>
_______________________________________________<br>
Tajfutas mailing list<br>
<a href="mailto:Tajfutas@lazarus.elte.hu" target="_blank" rel="noreferrer">Tajfutas@lazarus.elte.hu</a><br>
<a href="http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas</a><br>
</blockquote></div>