<div dir="ltr">Matek tanár :-)<div><br></div><div>Gyula, Gerzson, ne kommentálátok, mert esetleg kitiltanak titeket a listáról :-)</div><div>MM</div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr">Kelemen János <<a href="mailto:kelemen.janos111@t-online.hu">kelemen.janos111@t-online.hu</a>> ezt írta (időpont: 2018. aug. 24., P, 17:43):<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
<p>Sziasztok,</p>
<p>Akkor a mottó: "A természetismeret órák legjobb tanterme maga a
természet."</p>
Három rétegű a bőrünk. Viszont három a magyar igazság és egy a
ráadás.<br>
<p>Fogadjatok örökbe egy iskolát és készítsetek számukra/részükre
egy-két stb. navigációs, tájékozódási játékot, feladatot.</p>
<p>Olyat amihez nem kell bója, szúróbélyegző, SI stb. csacskaság.</p>
<p>Pl. rajzold meg az iskolaudvar vagy egy közeli (100-200 m) park
részletét. Jelölj be a térképen különböző fajtájú fákat és
bokrokat. Az ellenőrzőkartonra a fák, bokrok leveleit - tavasszal-
(egy másik megoldásnál a terméseiket - ősszel) rajzold
meg/montírozd össze. A feladat a fák/bokrok és levélzetük/termésük
összepárosítása. <br>
</p>
<p>Lásd. mellékletek. <a href="https://www.google.hu/maps/@46.1425509,18.1161253,3a,75y,219.89h,96.7t/data=%213m7%211e1%213m5%211s4LVe7pMclW1k5G18E8BHFg%212e0%215s20120501T000000%217i13312%218i6656?hl=hu" target="_blank">Helyszín.</a>
<br>
</p>
<p>Ezt a feladatot a Környezetismeretet/Természetismeretet oktató
tanároknak ajándékozd oda. <br>
</p>
<p><span style="color:rgb(95,99,112);font-family:Roboto,sans-serif;font-size:16px;font-style:normal;font-variant-ligatures:normal;font-variant-caps:normal;font-weight:300;letter-spacing:normal;text-align:start;text-indent:0px;text-transform:none;white-space:normal;word-spacing:0px;text-decoration-style:initial;text-decoration-color:initial;display:inline!important;float:none">"A természetismeret tárgy tanításának célja
kettős. Egyrészt a közvetlen vagy közvetett megismerési
módszerekkel ismeretekhez juttatni a gyerekeket a természet
egyszerű dolgairól, jelenségeiről, másrészt fejleszteni a
megismerési képességet és az ehhez kapcsolódó gondolkodási
műveleteket a konkrét, a megfigyelésekre, mérésekre,
viszonyításokra, egyszerű kísérletekre épülő tanulói
tevékenységek által. Az ismeretek alapján és a tájékozódás
képességei által a gyermek egyre biztonságosabban eligazodik
közvetlen majd fokozatosan a tágabb, távolabbi környezetében." (<a href="http://ofi.hu/tudastar/tanitas-tanulas/termeszetismeret" target="_blank">Hivatkozás.</a>)</span>
</p>
Üdv,
<p>Janó</p>
<p>Ui: Gerzson és Gyula figyeljetek, a következő rész a matek
tanároknak fog szólni.</p>
<p>A ráadásig lektoráljuk a lektort:<br>
</p>
<p>Mit szóltok a <a href="http://geogo.elte.hu/images/Feladattipusok.pdf" target="_blank">linkre
megjelenő pdf állomány</a> E. Rajzos feladatok / 3.
Térképhasználati feladatok-nál látható térképhez? <br>
</p>
<br>
</div>
_______________________________________________<br>
Tajfutas mailing list<br>
<a href="mailto:Tajfutas@lazarus.elte.hu" target="_blank">Tajfutas@lazarus.elte.hu</a><br>
<a href="http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas" rel="noreferrer" target="_blank">http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas</a><br>
</blockquote></div>