<div dir="ltr"><div class="gmail_extra"><div class="gmail_quote"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex"><div dir="ltr"><p class="MsoNormal">A 61-féle pálya egyesével készült „kézzel” (az OCAD nem
tudja kezelni a szabad pontfogást), nagy volt a hibalehetőség. Sajnos az egyik
kódcsere után rossz kód maradt bent ebben a páylában, amit a számtalan ellenőrzés során sem sikerült
kiszűrnünk.<br></p></div></blockquote><div><br></div><div>Sziasztok!</div><div><br></div><div>Szerintem két tanulság van a dologból. Az egyik, hogy bár a 98-as összekeverhető kód, ennélfogva kerülendő, a nyomdai előkészítés szakaszában már mégsem szabad nekiállni javítani, mert több rizikót hordoz magában, mintha úgy marad. (Alá is lehetett volna húzni az SI-dobozon a kódot, és akkor kevésbé keverhető.)<br></div><div><br></div><div>A másik, hogy nem látom a hasznát az OCSB-ken kötelező kombinációs előírásnak, ellenben a térképek kézi szerkesztése növeli a hiba lehetőségét. Bár elvileg már csak egy OCSB lesz, én ezt arra is kitörölném a szabályzatból. Maradjon ez fakultatív lehetősége a rendezőnek, ha érzi magában az energiát, esetleg csak bizonyos pályákra.<br></div><div><br></div><div>Üdv,</div><div>Skuló Marci<br></div></div></div></div>