<div dir="ltr"><div><div><div><div><div><div><div><div><div>Sziasztok!<br><br></div>A mellékelt információkkal bővült az értesítő.<br><br></div>A térképeken való módosítási ötletekkel nem tudunk mit kezdeni, mert szerdán délben mindent le kellett adnunk a nyomdának.<br></div>Így a térkép olyan lesz amilyen.<br><br></div>Ha engem kérdeztek, akkor ebben a formában a legolvashatóbb.<br>Még nekem, színtévesztő nyomoroncnak is.<br>Néhány helyen található szaggatott ösvény amit használni is fogtok, azok jól követhető egy nyomsávos ösvények, és jól tekerhetőek. Viszont ha ilyen ösvény vasúti sínt keresztezz, akkor ott le kell majd szállni a kerékpárról.<br></div><div>Más tájkerékpárban használatos "föld"út jelölése nem lesz a térképen<br></div>Az Én véleményem a narancssárgáról pedig annyi, hogy néhány helyen jól át lehet azokat kerékpározni, néhány helyen pedig eléggé gazos, ahol lavírozni kell, és előfordulhat az is, hogy e miatt le kell majd szállni a kerékpárról. Én a narancssárgára is csak akkor mennék be, ha nagyon muszáj! <br><br></div>A gaz egyébként az egész területre jellemző és a jól tekerhető betonutakon, aszfaltos területeken is kaphattok belőlük bőven. Mindezek ellenére Én nem vennék fel lábszárvédőt, csakis abban az esetben, ha eldöntöm magamban hogy na én vaddisznyó leszek és belegázolok mindenbe, ha kell, ha nem.<br><br></div>A minta térkép versenyközpontban való közzétételéről még értekezünk kollegáimmal. <br><br></div>Üdvözlettel!<br></div>Tamástibi<br></div>