<div dir="ltr"><div class="gmail_extra"><div class="gmail_quote"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div text="#000000" bgcolor="#FFFFFF"><br><i>
    Az is érdekes a táblázatból, hogy a mostani - az elit számára is
    sokkal inkább nyaralási célú - versenyen a középtávú futamok
    ellenére sem tűnik kevesebbnek az összegzett légvonaltáv. Akkor
    persze valószínűleg nagyobb kerülőkkel ment a logikus útvonal.<br>
    <br>
    Üdv,<br>
    Skuló Marci</i></div></blockquote><div><br></div><div><div class="gmail_default" style="font-size:small;display:inline">​Talán ez az akkori és mostani pályakitűzési elvek és szokások eltéréséből is adódhat.</div></div><div><div class="gmail_default" style="font-size:small;display:inline">Én a Retr-o kapcsán alaposabban tanulmányoztam az 1975-ös 5. nap pályáit, és bátran állíthatom, hogy pl. egy akkori ifi vagy serdülő lány pályáért simán megköveznék ma a szeniorok a pályakitűzőt.</div></div><div><div class="gmail_default" style="font-size:small;display:inline">Részben ez az oka annak, hogy eredeti terveinkkel ellentétben a negyven évvel ezelőtti pályákból mégsem került be egy sem a retróba, csak az akkori ellenőrzőpontokat használjuk.</div></div><div><div class="gmail_default" style="font-size:small;display:inline">Emellett az akkori versenyértesítő a szintadatokról szemérmesen hallgat, de ha az idei VK-ból felpillantunk a Karancsra (1975 1. nap), akkor láthatjuk, hogy igazi mászóverseny lehetett. (és a többi nap is) Akkoriban még sokkal hangsúlyosabb volt a versenyzők erőteljes fizikai terhelése.</div></div><div><div class="gmail_default" style="font-size:small;display:inline"><br></div></div><div><div class="gmail_default" style="font-size:small;display:inline">kovacsp</div></div></div><br></div></div>