<div dir="ltr"><div>Jenő, valami ravaszság azért lehetett a befutópontra vezető pályaszakaszon, ami nehezítette ezt az átmenetet. Nekünk a 101-es kódú pontról - ami nektek F65-ben az első pont volt - kellett a 100-as befutóra leszaladni egy völgyben egy széles útig, aztán nem túl sokat döngetni ezen az úton. Hogyan lehetséges, hogy ehhez a mindössze 280 m légvonaltávú átmenethez rajtam kívül (3:41 részidő) mindenki másnak, zömmel nálam gyorsabb futóknak több mint 4 percre volt szüksége. Hargitai 4:06, Nagy Árpád 4:42, Horváti György 4:08, Muszély 4:46, az eddig nem említettek több mint 6 perc alatt tették meg. Az ezen a futamon 4. helyezett Horváth Béla több mint 8 perc alatt tette meg. Kellett lenni valami csalafintaságnak, de nem tudok rájönni, mi lehetett az. Nem hiszem, hogy én olyan rettenetesen hajtottam volna ezen az átmeneten, miután a pálya korábbi részein már többször nagyokat kevertem.</div><div><br></div><div>Üdv:</div><div>Kéri Gerzson </div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;padding-left:1ex;border-left-color:rgb(204,204,204);border-left-width:1px;border-left-style:solid"><div lang="HU" vlink="purple" link="blue"><div><p class="MsoNormal"><span style="color:rgb(31,73,125);font-family:"Calibri","sans-serif";font-size:11pt">domborzatot kellett olvasni.  Viszont a 11. ponttól egy 660 m légvonaltávú szakaszt kaptunk a 12.(befutó pontig).Ezt úgy lehetett teljesíteni, hogy lefutottunk egy völgyön egy széles útig, majd azon döngettünk 400 m-t a befutóig . Valódi C fokozatú átmenet, ami sokat rontottt a pályán.<u></u><u></u></span></p></div></div></blockquote></div><br></div></div>