<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: 12pt">
<DIV>Nem biciklánc, hanem bicikliZÁR</DIV>
<DIV>(sokáig a kiírásokban is ez szerepelt)</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>de egykutya, mindkettő tönkreteszi a dugókákat</DIV>
<DIV>Mi már évek óta kérjük, hogy ne ez legyen</DIV>
<DIV>egy kétmilliós SI készlet megérne jófajta rögzítőt is, látni is rá példát 
egy-két helyen</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Térképek: érdemes megnézni, kik készítették ...</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>ffecó</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV 
style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none">
<DIV style="FONT: 10pt tahoma">
<DIV> </DIV>
<DIV style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<DIV style="font-color: black"><B>From:</B> <A title=Gombkoto.Peter@ybl.szie.hu 
href="mailto:Gombkoto.Peter@ybl.szie.hu">"Gombkötő Péter"</A> </DIV>
<DIV><B>Sent:</B> Tuesday, July 08, 2014 3:40 PM</DIV>
<DIV><B>To:</B> <A title=tajfutas@lazarus.elte.hu 
href="mailto:tajfutas@lazarus.elte.hu">Tájfutó lista</A> </DIV>
<DIV><B>Subject:</B> [Tajfutas] Balaton Kupa</DIV></DIV></DIV>
<DIV> </DIV></DIV>
<DIV 
style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none">Sziasztok!<BR><BR>Eddig 
mindenki csak mellékes dolgokról beszélt/írt itt a listán, pedig sokkal 
lényegesebb dolgokról is lehet írni.<BR><BR>Azzal kezdem, hogy fiúk-lányok, 
ebben még sok dolgot tanulni kell! <BR>Ami nekem ebben nem tetszett:<BR>1. A 
prológon a kastélykert kapui zárva voltak, holott a térkép több átjárót is 
jelzett. A felvezetésnek nem tünt fel? Ha egyeztetve volt, akkor utána kellett 
volna járni, ha nem, akkor nem kellett volna átjárónak jelölni!<BR>A dobozok 
biciklilánccal voltak lopás ellen rögzítve. Ezzel nem igazán az volt a probléma, 
hogy amint írtátok, adtok majd "gyorsabb" dugókát, mert az enyém elég gyors, 
mégis egyes pontoknál be sem kellett dugnom, hogy jelezzen, másoknál meg bedugva 
másodperceket várnom a visszajelzésekre. Szóval ez nem dugóka, inkább doboz 
probléma. Hogy mi, azt nem tudom, nem vagyok  SI szakértő.<BR>További gond, 
hogy a bicikliláncos rögzítés rongálja a dugókákat, koptatja a műanyagot. El 
kell felejteni! Az nem válasz, amit mondtatok, hogy ez csak regionális 
rangsoroló, itt ez elmegy!<BR><BR>2. A döbröcei erdei verseny térképe csapnivaló 
volt. A sok kisebb hiba mellett csak azt említeném meg, hogy egy szép, elég mély 
és hosszú mellékvölgy nyúlfarknyi szárazároknak volt jelölvel. Meg is 
szívtam!<BR>A pályákról csak a magam nevében írhatok, nem néztem meg a többi 
kategóriát. Csak ismételni tudom a már többször ismételt mondást: öregek 
vagyunk, de nem hülyék, tájékozódni talán még tudunk! Hosszú, úton, 
terepvonalakon történő futásokért nem szívesen utazunk többszáz kilométert! Az 
első pontunktól kezdve gyakorlatilag egy C-s pályán futottunk, egy mindössze 5 
ellenőrzőpontos pályán!<BR><BR>Végül ami jó volt: élveztem a két városi futást. 
Mindkét futam kihasználta a városi környezet adta lehetőségeket, és itt nem 
vettem észre térképhibákat sem. Lehet, hogy csak ilyet kellene 
rendeznetek?<BR><BR>Színvonalas volt az eredményhírdetés és a díjak, és jót 
fürödtünk Zalaszentgróton.<BR><BR>Oldgombi<BR><BR>Dr. Gombkötő Péter<BR>ny. 
adjunktus<BR>zaj- és rezgésmérés, -csökkentés<BR><BR>
<P>
<HR>
_______________________________________________<BR>Tajfutas mailing 
list<BR>Tajfutas@lazarus.elte.hu<BR>http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas<BR></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>