<div dir="ltr"><div><div><div><div>Az F60-as pályákról azért nem mondhatnám el, hogy ész nélkül csak futni kellett...<br></div>A HOB F60 1. pontja mindjárt teljesen más környezetben volt, mint a térképen: az erdő nem volt meg, valamint a pontot a fehér erdőn belül kb. 10 m-re jelezte a térkép, de teljesen kint volt a szabadban. Ez kb. mínusz 5 perc volt a kezdőbbeknek (mint én) és 1-2 perc kételkedés a profiknak. Persze aki a téglalap alakú tározó felől jobb oldalról fogta, annak seperc alatt megvolt, mert a csücskétől visszafelé 30 m-re belebotlottak (bár szerintem ők is furcsállották hogy ott a pont)<br>
</div>A Szabolcs Kupán másnap meg a 3. pont csak úgy kimaradt a pótszimbolról, emiatt 5 percig bóklásztam, és megpróbáltam magam meggyőzni, hogy hülye vagy vak vagyok. Csak amikor valaki megmutatta a térképén, hogy az az 54-es pont és nem a 39-es, akkor hajtottam szét a térképet, és láss csodát: a pótszimbol-on 10, a térképi szimbolon 11 pont volt... na ekkor viszont ellenőriztem az összes követő pont kódját. Ez is eltartott kis ideig...<br>
</div><div>Ezentúl nem csak hogy minden ponton kettőt pittyentek (többször zártak már ki amiatt hogy szólt a  doboz, de a dugóka nem vette be), hanem a térképet és a pótszimbolt is az 1 perc alatt végigellenőrzöm...<br></div>
<div>Csak azt nem értem, hogy ez senkinek nem tűnt fel, hogy a rajtnál jelezzék a kis "különbséget"?<br><br></div>Szóval ne mondjátok, hogy unalmas és túl egyszerű volt a verseny!<br><br></div>OldKajLa F60<br></div>