<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <div class="moz-cite-prefix">Gerzson korábbi leveléből is tudhatjuk,
      hogy az elmúlt években a Ripszám pálya pontjai odább vándoroltak,
      ma már egy sincs az eredeti helyén. (ebben mint szparis rendező én
      is közreműködtem).<br>
      A nehezen elkerülhető balesetveszély miatt időszerű lenne az
      útvonalat a Hűvösvölgyi úttól É-ra, a Vadaskertbe áthelyezni.  A
      gépkocsi és a kisvasúti forgalommal való ütközés így elkerülhető.
      Továbbá kialakítható egy, a mai tájfutáshoz jobban illő útvonal,
      ahol a szint inkább elosztható, terepszakaszok is beiktathatók,
      erre a célra kialakított és jelölt csapásokkal, stb. Ebben mint
      itt lakó szívesen részt veszek, sőt másokat is buzdítok, hogy már
      a vegetációs időszakban edzenek egy ilyen leendő pályán, hogy az
      megfelelően ki legyen járva.<br>
      Álmainkban megjelenhet itt is egy fűrészporos futókör, amiből pl.
      Finnországban több van mint szelektív gyűjtőhely nálunk.<br>
      Ettől még Ripszám Henriket nagyon tisztelhetjük. <br>
      Ha ő is konzekvensen ragaszkodott volna a 80 éves hagyományokhoz,
      akkor sohasem rendezett volna tájékozódási versenyt...<br>
      Boxi<br>
      <br>
      <br>
      2013.02.01. 17:30 keltezéssel, Kéri Gerzson írta:<br>
    </div>
    <blockquote
cite="mid:CAPbHBSLaH7GEsis+aHbjD6p0afT4we1rVSDp+3b5X=M4GDNEog@mail.gmail.com"
      type="cite">Sziasztok!<br>
      <br>
      A pár napja rendezett 15. Ripszám ev. kiírásában van egy veszélyre
      felhívó szakasz. Annak második mondatát idézem:<br>
      <br>
      "Valamint kerüljük a Szépjuhászné úton való futást!"<br>
      <br>
      Véleményem szerint ezt kérés formájában közölni nem elég, mivel
      mindazok, akiknek fontos az időeredmény, különösen az
      élversenyzők, figyelmen kívül hagyják, amint a berajzolt pályákon
      jól látszik. Félreértés ne essék, nem őket hibáztatom,
      természetes, ha valaki jobb időeredményre törekedve a szabályok
      által megengedett keretek között azt az átmenetet választja, amit
      időben leggyorsabbnak ítél.<br>
      <br>
      Sajnos, a Szépjuhászné út forgalma nagyon megnőtt valamikor 1995
      és 2000 között. Ezt azért tudom ilyen pontosan, mivel abban a két
      évben még én is a Szépjuhászné úton futottam. Akkor ez még egy jó
      hosszú átmenet része volt a Fazekas hegytől a Pozsony hegyig (Szt.
      Antal szobor, később határkő pont). Emlékszem, hogy 1995-ben alig
      volt itt forgalom, 5 évvel később már egy kis félelem érzés is
      kialakult bennem a sűrű gépkocsi forgalom miatt. Sajnos útpadka
      sincs a műút Hárshegy felé eső oldalán, ahová viszonylag
      biztonságosan le lehetne húzódni. Az útpadka helyét szilárd
      burkolatú árok foglalja el. (Lehet, hogy 2000 óta ez változott, én
      arra emlékszem, hogy akkor mi volt.)<br>
      <br>
      A jelenlegi 2-es pont beiktatásának deklaráltan az volt a célja,
      hogy a versenyzők elkerüljék a Szépjuhászné úton történő futást.
      Azonban bebizonyosodott, hogy a plusz pont beiktatása ezt a célt
      nem érte el. Az élversenyzők nyilván jól tudják, hogy a 2-es pont
      fogása után érdemesebb újra lefelé fordulni és lehúzni a
      Szépjuhász útra, mint föl a Hárshegyi körútra, azért választják az
      előbbit.<br>
      <br>
      Jó pár évvel ezelőtt már javasoltam ezen a levelező listán, most
      nagy tisztelettel megismétlem a javaslatomat a T. Szövetség felé,
      hogy a 2-es pont a jelenlegi helyéről legyen feljebb téve a
      Hárshegyi körút alatti legközelebbi ösvénykereszteződéshez
      (jelzett túrista ösvény és sífutó ösvény kereszteződéséhez), vagy
      esetleg más helyre azon a környéken. Onnan már nyilván nincs
      értelme lekanyarodni a Szépjuhászné útra.<br>
      <br>
      Gondolom, talán nem szükséges a javaslatomnak hivatalosabb formát
      adni. Tudom, hogy a lista levelezését a BTFSZ és a Rendező
      Egyesület vezetői is követik.<br>
      <br>
      Ne csak akkor lépjünk, ha egyszer - ne adj Isten - baleset
      történik a műúton való futás miatt.<br>
      <br>
      Üdvözlettel<br>
      Kéri Gerzson<br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <br>
      <pre wrap="">_______________________________________________
Tajfutas mailing list
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Tajfutas@lazarus.elte.hu">Tajfutas@lazarus.elte.hu</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas">http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>