És még valami: Szombat déli kezdés esetén is nyugodtan lehetne 2 normális (azaz normáltávú) versenyt rendezni minden hétvégén. Ha mondjuk fél 3 körül van az utolsó rajt, és egy gyenge F21-es versenyző kihasználja a lehetséges 3 óra versenyidőt, akkor annak lejártakor, fél 6-kor még nincs sötét még most októberben sem. Márciustól szeptemberig pedig, amikor a legtöbb verseny zajlik, még később kezdődik a sötétedés.<br>
<br>Arra már csak az idősebbek emlékeznek, hogy eredetileg a váltóversenyeken is az egyéni versenyekhez hasonló pályaadatok voltak. Tehát F21-ben 3x (vagy korábban 4x) 60-70 perc körülire volt tervezve a váltóverseny. Nem egyszer indultam ilyen váltóversenyen, megyei váltóbajnokságon F21-ben, mert szenior váltóbajnokságok még nem voltak a 80-as években. Normál méretű pályán futva, a jó futók 60-70 perc körüli idejénél gyengébb, 100-120 perc körüli időket töltöttem el a terepen.<br>
<br>Akkortájt sokkal jobban szerettem váltózni, mint a mai egyre kurtábbra szabott váltóversenyeken, amiket sok esetben csak muszájból rendeznek meg a rendezők a kiemelt rangsoroló versenyekre vonatkozó előírások miatt.<br>
<br>Üdv:<br>Gerzson<br><br>