<div>Én most sem tételezem fel, hogy a rendezők ill. a helyesbítő szánt szándékkal csempésztek volna a térképre a két híd esetében eltérő ábrázolásmódot.</div><div>Inkább csak azt gondolom, hogy nagyon nehéz az ilyen alul-felül viszonyokat úgy ábrázolni, hogy mindenki ugyanazt olvassa ki belőle. Ami helyesbítés közben egyértelmű, az futás közben nem biztos, hogy az.</div>
<div>Minden tiszteletem azoké, akik egyértelműen értelmezhető és jól olvasható térképeket tudnak csinálni a bonyolult városi terepekről is.</div><div><br></div><div>Egyébként most már kimondhatjuk, hogy a Szaki által említett gyalogos aluljáró ábrázolása hibás volt?</div>
<div>Mert ha igen, akkor szerintem a KJanó által korábban említett göteborgi ábrázolás sem volt tökély. (egy Nordic Tour versenyen)</div><div>Egyrészt nem csak a futószintet ábrázolta (és a vasút fekete vonala a híd "korlátjával" együtt az áthatolhatatlanság érzetét sugallja), másrészt ugyan tettek egy nagyon széles átjáró jelet az egész híd két oldalára, de az átjáró jel ilyen szélességben szerintem nem értelmezhető (valójában nem is átjáró jel). Főleg futás közben nem.</div>
<div><br></div><div>Valóban kerülni kell, hogy a sprint térképek kiolvasása rejtvényfejtésbe csapjon át!</div><div>kovacsp</div><div><br></div><div><br></div><br><div class="gmail_quote">2012. szeptember 13. 14:43 Hajdu Kálmán írta, <span dir="ltr"><<a href="mailto:hmarcell@startadsl.hu" target="_blank">hmarcell@startadsl.hu</a>></span>:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div>Ez a szép ebben a rendkívül fontos sprint szakágban ( városi bohóckodásban), egyrészt a rendezők klasszul szívathatják a versenyzőket térkép ábrázolási trükkökkel! Másrészt az esetek felében a szerencse dönti el a helyezéseket, nyugodt szívvel sorshúzással is eldönthetők lennének!! <br>
<br>Nem volt ez gond addig, amíg a helyén volt a sprint verseny és csak mint egy figyelemfelhívó marketing buli szerepelt a programban! de a mióta bajnoki címeket osztogatnak azóta nem igazán komilfó!<br><br>Hajdu Kálmán<br>
<blockquote style="PADDING-LEFT:10px;MARGIN-LEFT:5px;BORDER-LEFT:#6497ce 2px solid;MARGIN-RIGHT:0px"><div><b>Feladó:</b> <a href="mailto:borea@is.hu" target="_blank">Kovács Gábor <borea@is.hu></a></div><div><b>Címzett: </b><a href="mailto:dkerenyi@qualiplan.t-online.hu" target="_blank">Kerényi Dénes <dkerenyi@qualiplan.t-online.hu>, Kerényi Dénes <dkerenyi@qualiplan.t-online.hu>, <tajfutas@lazarus.elte.hu></a></div>
<div><b>Elküldve:</b> 2012. szeptember 13. 14:36</div><div><b>Tárgy : </b>Re: [Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés</div><div><div class="h5"><br><br><div style="min-height:auto">A vasútállomáson (egykori nevén a Zánka-Úttörőváros állomáson) annak idején <br>
kiállított "páncélvonat" vágánya<br> <br> KG<br> <br> > ui.: Jó tréfa volt az értesítőben írt mondat a szintbeli vasúti átjáróról, <br> > és az iparvágány-féle a terepen is. (Egyébként nem tudja valaki, hogy az <br>
> mi célt szolgálhatott valaha?)<br> <br> <br> <br> _______________________________________________<br> Tajfutas mailing list<br> <a href="mailto:Tajfutas@lazarus.elte.hu" target="_blank">Tajfutas@lazarus.elte.hu</a><br>
<a href="http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas" target="_blank">http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas</a><br> </div></div></div></blockquote></div>
<br>_______________________________________________<br>
Tajfutas mailing list<br>
<a href="mailto:Tajfutas@lazarus.elte.hu">Tajfutas@lazarus.elte.hu</a><br>
<a href="http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas" target="_blank">http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas</a><br>
<br></blockquote></div><br>