<div>Ezt a tömegrajtot lehetne még kombinálni másféle huncutságokkal is.<br></div><div>Pl. olyan kezdéssel, mint a derenki VB-n (2. pont több kilométer távolságra), bár az nem tömegrajtos volt.</div><div>És ha jól emlékszem Öreg-Skuló tűzött ki úgy egy Vasutas kupát '97-'98 körül Szokolyán, hogy minden pályában hét ellenőrzőpont volt. Ezt most fel lehetne tornászni 15 ep.-re, abból az F21.</div>


<div><br></div><div>Amin még gondolkodom:</div><div>Talán a HOB-nál van a legnagyobb jelentősége a megfelelő erőbeosztásnak. Tömegrajt esetén viszont nagyon tudatosan oda kell figyelni arra, hogy nehogy elragadja az embert a hév, elfussa magát az elején-közepén, és a végére teljesen elhaljon. Ilyen végletekig lemerítő terhelés nyilván kell az elit versenyzőknek, de hogy az idősebb szenioroknak is kell-e, arról valószínűleg nem egyezne a rendezők és a kardiológusok véleménye.</div>
<div>De jól átgondolt (és végrehajtott) taktikával valószínűleg túlélhető, ez majd ott úgyis kiderül.</div><div>kovacsp</div><br>