<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    Javaslom a soproni versenyeket Kismarton-i, a Hungária kupát
    (Sátoraljaújhely) Borsi-i (II. Rákóczi Ferenc szülőhelye)
    kirándulással összekötni. Salgótarjánhoz is közel van a somoskői
    vár, hogy Komáromot ne is említsem. (minusz 27%!)  :-)<br>
    CSI<br>
    <br>
    2012.01.29. 5:46 keltezéssel, Takács Ágnes írta:
    <blockquote cite="mid:4F24CF09.3040707@vnet.hu" type="cite">
      <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
        http-equiv="Content-Type">
      Külföldi utakra viszont a magyarországi busztársaságok nem
      számítanak fel ÁFÁ-t.<br>
      Hosszú utakon, ha szükséges, az előírt dupla sofőr napidíja és
      szállásköltsége a külön szoba jelenthet magasabb költséget,
      rövidebb utakon ez nem tétel, mert elég egy sofőr.<br>
      Üdv.: T. Á.<br>
      <br>
      2012.01.28. 18:33 keltezéssel, Kéri Gerzson írta:
      <blockquote
cite="mid:CAPbHBSLBVnDSS1eqThF82VgmJ7RvF5hj91mGiTcXyOi1xC00FQ@mail.gmail.com"
        type="cite">
        <pre wrap="">Én ugyan nem készülök a WMOC-ra, de belföldi versenyek esetén szívesen
csatlakoznék autóbuszos utakra. A logikus az lenne, ha így olcsóbb
volna, mint kocsikkal utazni. Elhiszem Júliának, hogy mégsem így van,
csak néhány kérdés felmerül bennem. Nem értem, hová folyik el az
autóbuszra összegyűjtött pénz nagy része, ha mégsem olcsóbb? A
vállalkozók túl nagy profitot akarnak zsebre tenni? Netán a gazdasági
szabályzókkal van baj, tehát pl. a jelenlegi adórendszert kell okolni?
Végül: miért van, hogy svédeknek, cseheknek stb. megéri buszokkal
utazni versenyekre, angoloknak, magyaroknak viszont nem?

Üdv:
Gerzson


</pre>
        <br>
      </blockquote>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>