Gerzson nem jól látod:<br>&quot;akkor a versenynapokon gépkocsik tömkelegével lepjük el az<br>
erdőket.&quot;<br>de mi legalább nem betonozzuk le elötte, Ahol te laksz, a ház helyén is valaha mező vagy edő volt, vagy mocsár. mégis minden este haza mész.<br>MM<br><br><div class="gmail_quote">2011/9/24 Kéri Gerzson <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:gfkeri@gmail.com">gfkeri@gmail.com</a>&gt;</span><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex;">Sziasztok!<br>
<br>
Folytatom a kérések, javaslatok témát, ezuttal &quot;szállítás és versenyre<br>
utazás&quot; ügyben.<br>
<br>
1. Gondolom, nyilvánvaló, hogy amíg nem tudom a verseny pontos<br>
helyszínét, addig azt sem tudom, hogy szükségem van-e szállításra vagy<br>
nem. Ezért nem értek egyet azzal a gyakorlattal, hogy a nevezéssel<br>
együtt kell leadni a szállítási igényt olyankor is, amikor a nevezési<br>
határnapon a helyszín még titkos.<br>
<br>
2. Gyakori tévedés a rendezők részéről, hogy azt írják, &quot;szállítást<br>
nem tervezünk, mert a helyszín tömegközlekedéssel elérhető&quot;, ám a<br>
valóságban ez csak munkanapokra igaz. (A komolyabb versenyek pedig<br>
ugye szombaton és vasárnap szoktak lenni.) Máskor pedig a<br>
tömegközlekedéssel való elérhetőség a verseny napján csak a verseny<br>
megyéjének a székhelyéről igaz, a távolabbról utazóknak tehát ilyenkor<br>
szállást is kell foglalniuk a közelben már a verseny előtti éjszakára.<br>
Ilyen esetekben nyilvánvaló, hogy szívesen kifizetném inkább a<br>
szállítás díját, mint egy plusz szállásét.<br>
<br>
3. Fordított esetet is tapasztaltam már: Azt, hogy felajánlják a<br>
szállítást olyan versenyre, ahol a cél közel van egy vasútállomáshoz,<br>
vagy autóbusz megállóhoz. (Ám, ha a helyszín csak később kerül<br>
nyilvánosságra, és így akkor derül ki, hogy simán oda lehet érni<br>
tömegközlekedéssel is, akkor derül ki, hogy ez nem egészen jó így.)<br>
<br>
Utószó:<br>
Nagyon tetszett nekem Paskuj Matyinak a Hungária Kupával kapcsolatos<br>
egyik felhívása. Nem akarom most visszakeresni az értesítőt, ezért<br>
elnézést kérek, ha pontatlanul hivatkozok rá. A Hungária Kupa zöld<br>
fesztiválként való elfogadása érdekében ajánlották a rendezők a<br>
következőket, ám a környezet és természet kímélése céljából én<br>
kívánatosnak tartanám a megfogalmazott elveknek minden tájfutó<br>
versenyre való kiterjesztését:<br>
<br>
Ha a verseny tömegközlekedéssel megközelíthető, akkor lehetőleg így<br>
utazzunk a versenyre.<br>
<br>
Ha nem, akkor próbáljunk telekocsikkal, tehát lehetővel minél kevesebb<br>
kocsival menni összességében. (Szerintem még jobb lenne az igény<br>
szerint kisebb vagy nagyobb befogadóképességű bérelt buszokkal.)<br>
<br>
Számomra nagyon visszatetsző, hogy amikor természetvédelemről papolunk<br>
- több tájfutó egyesületnek a nevében is bentvan a &quot;természetvédelmi&quot;<br>
szó - akkor a versenynapokon gépkocsik tömkelegével lepjük el az<br>
erdőket. Ezért igazoltam át pár éve egy olyan egyesülethez, amelyik,<br>
ha nem is mindig, de alkalmanként kisbuszt bérel a versenyek egy<br>
részére történő utazáshoz.<br>
<br>
Üdvözlettel:<br>
<div><div></div><div class="h5">Kéri Gerzson<br>
<br>
_______________________________________________<br>
Tajfutas mailing list<br>
<a href="mailto:Tajfutas@lazarus.elte.hu">Tajfutas@lazarus.elte.hu</a><br>
<a href="http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas" target="_blank">http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas</a><br>
</div></div></blockquote></div><br>