<div class="gmail_quote">Sziasztok!<div><br></div><div>A ROB-on végig a célban voltam, rendezőként.</div><div>A verseny után (pedig ott mint a Hungária után megtudtam felfokozott idegállapotban vannak egyesek) nem hiszem, hogy egy kezem összes ujjára szükségem lenne összeszámolni, akik a térképre és pályára panaszkodtak. Kerékpárutat senki nem említett, Lecsófesztivált sem. Természetesen nem számoltam ide a célvonalon elhangzó sértett hörgéseket :)</div>

<div><br></div><div>Itt a levlistán se sokan vannak, számomra ez azt jelenti, hogy a 990 versenyzőből van 5-6 akiknek élete legrosszabb élménye volt a szombati verseny. ez 0,006%. A cél persze a 100%-os megelégedettség volt, sajnálom hogy ez pár embernél elmaradt.</div>

<div><br></div><div>Élvezettel olvasom a kioktató stílussal megírt, a sportágért aggódó leveleket, remélem mi is, valamint a következő versenyek rendezői tanulnak belőle, hogy miként lehet tökéletes versenyt rendezni, mire, kikre kell külön odafigyelni.</div>

<div><br></div><div>Az elmúlt 29 évben max 1 tökéletes versenyen vettem részt, a WMOC2011-en, de ott azt hiszem kicsit jobban meg kellett fizetnünk az odafigyelést, a kiszolgálást, a tökéletességet. Javaslom legyen itt is 6000Ft/fő/futam a nevezési díj, minden, a sportágat tönkretevő probléma megoldódna.</div>

<div><br></div><div>Sporttársi üdvözlettel:</div><div>Kisházi Gábor</div><div><br><div class="gmail_quote">2011. szeptember 6. 19:07 miklos mets írta, <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:miklos.mets@gmail.com" target="_blank">miklos.mets@gmail.com</a>&gt;</span>:<div>
<div></div><div class="h5"><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><br><div class="gmail_quote"><br>a kerítéseket a jobb láthatóság érdekében kőfalakkal jelöltük, kőkerítés volt. az átjárókat lila átjárójellel. ahol csapda lehetősége adódott, azt tiltott területnek vettem. a feliratok alatt vékony fehér keret, az átmenet lilája a fekete alatt a pont közepét jelölő /MTBO-ban ez szabályos/ a fekete felett.<br>



Senki nem panaszkodott, hogy átverte a térkép.<br><br>Csak azért küldöm el, hogy lássuk, meg lehet csinálni, és magyarországon legaéább 15 olyan ember van aki képes is rá.<br><font color="#888888"><font color="#888888">MM</font></font><div>

<div></div><div><div><div></div>
<div><br><br><div class="gmail_quote">2011/9/6 Kovalcsik István <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:kovalcsik.istvan@gmail.com" target="_blank">kovalcsik.istvan@gmail.com</a>&gt;</span><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Az messzemenőkig igaz, hogy nem a versenyző mérlegelésére van bízva,<br>
hanem a szabályok alapján &quot;TILOS&quot;, akár tetszik, akár nem. Problémát<br>
az jelenthet, ha nem ellenőrzik, s néhányan szabályt szegnek. Tehát,<br>
ha tilos, de &quot;csábító&quot; a lehetőség, akkor a rendezőségnek biztosítania<br>
kell a fair versenyt, és &quot;őrt állítani&quot;.<br>
<br>
A sprint versenyeken a feladat része a pontos térképolvasás. Tehát<br>
arra ugyan törekedni kell, hogy a térképről megállapítható legyen,<br>
vastag-e a vonal, de hogy nagyon szembetűnő legyen, arra ne<br>
számítsunk. Ha meg kell állni kiolvasni a térkép apróságait, akkor meg<br>
kell állni. A helyes futósebesség megválasztása a versenyző feladata.<br>
Különben belefuthat egy betonfalba.<br>
Az ellen pedig határozottan tiltakozom Viktor, hogy mindenütt ordító<br>
lila átjárójelekkel és tiltó x-ekkel egyértelműsítsenek minden falat.<br>
Egyszer az egri várban egy rossz nyomatú térképen voltak komoly<br>
gondjaim amiatt, mert a lila kiszorította a feketét, és a határozottan<br>
markáns várfalak nem látszottak, csak lila meg lila meg lila<br>
(tiltások). A vastag fekete önmagában is tiltás, csak azt kellene<br>
jelölni, ha mégis nyitnak átjárót (létrát támasztanak oda...)<br>
<br>
2011/9/6 péter kovács &lt;<a href="mailto:kovacsp969@gmail.com" target="_blank">kovacsp969@gmail.com</a>&gt;:<br>
<div><div></div><div>&gt; Viktor írta:<br>
&gt;<br>
&gt; Ott is voltak olyan fal, kerítés részletek, ahol nehezen volt eldönthető,<br>
&gt; hogy át lehet-e menni egy adott helyen vagy sem. Akkor arra gondoltam, hogy<br>
&gt; piros átjáró jeleket alkalmazva kezelhető lenne a probléma,<br>
&gt;<br>
&gt; A szabályzatok ezen a téren teljesen egyértelműen fogalmaznak: ha valami<br>
&gt; tiltottnak van jelölve (bármilyen vastag fekete vonal), akkor ott tilos<br>
&gt; átmenni, akkor is, ha egyébként lehet. Tehát ha a helyesbítő egy ökörnyálat<br>
&gt; vastag fekete vonallal áthatolhatatlannak jelez, akkor azon nem szabad<br>
&gt; átmenni.<br>
&gt;<br>
&gt;<br>
&gt;  de az is felmerült bennem, hogy ennél a versenyszámnál talán éppen az is a<br>
&gt; feladat egyik része, hogy a versenyző maga ítélje meg előre a térkép<br>
&gt; alapján, hol tud áthatolni (engedélyezett módon!) és hol az ahol nem.<br>
&gt;<br>
&gt; Azt hiszem, hogy az IOF jelkulcs ebben a kérdésben pont azt szerette volna<br>
&gt; elkerülni (jogosan), hogy a versenyzőnek bármiben mérlegelnie kelljen az<br>
&gt; áthatolhatóságot illetően. Azok közül a lehetőségek közül választhat, amit a<br>
&gt; javító ill. a pályakitűző meghagyott/egyértelműnek ítélt.<br>
&gt;<br>
&gt; (de majd Zetor megmondja a tutit)<br>
&gt;<br>
&gt; kovacsp<br>
<br>
</div></div><div><div></div><div>_______________________________________________<br>
Tajfutas mailing list<br>
<a href="mailto:Tajfutas@lazarus.elte.hu" target="_blank">Tajfutas@lazarus.elte.hu</a><br>
<a href="http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas" target="_blank">http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas</a><br>
</div></div></blockquote></div><br>
</div></div></div></div></div><br>
<br>_______________________________________________<br>
Tajfutas mailing list<br>
<a href="mailto:Tajfutas@lazarus.elte.hu" target="_blank">Tajfutas@lazarus.elte.hu</a><br>
<a href="http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas" target="_blank">http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas</a><br>
<br></blockquote></div></div></div><br></div>
</div><br>