<font size="2" color="navy" face="Arial"><span style="font-size: 10pt; font-family: Arial; color: navy;">Viktor írta:<br><br>Ott is voltak olyan fal, kerítés részletek, ahol nehezen volt
eldönthető, hogy át lehet-e menni egy adott helyen vagy sem. Akkor arra
gondoltam, hogy piros átjáró jeleket alkalmazva kezelhető lenne a probléma,<br><br></span></font>A szabályzatok ezen a téren teljesen egyértelműen fogalmaznak: ha valami
 tiltottnak van jelölve (bármilyen vastag fekete vonal), akkor ott tilos
 átmenni, akkor is, ha egyébként lehet. Tehát ha a helyesbítő egy 
ökörnyálat vastag fekete vonallal áthatolhatatlannak jelez, akkor azon 
nem szabad átmenni.<font size="2" color="navy" face="Arial"><span style="font-size:10.0pt;font-family:Arial;color:navy"> </span></font><br><font size="2" color="navy" face="Arial"><span style="font-size:10.0pt;font-family:Arial;color:navy"><br>
<br> de
az is felmerült bennem, hogy ennél a versenyszámnál talán éppen az is a feladat
egyik része, hogy a versenyző maga ítélje meg előre a térkép alapján, hol tud
áthatolni (engedélyezett módon!) és hol az ahol nem.<br><br><span style="color: rgb(0, 0, 0);">Azt hiszem, hogy az IOF jelkulcs ebben a kérdésben pont azt szerette volna elkerülni (jogosan), hogy a versenyzőnek bármiben mérlegelnie kelljen az áthatolhatóságot illetően. Azok közül a lehetőségek közül választhat, amit a javító ill. a pályakitűző meghagyott/egyértelműnek ítélt.<br>
<br>(de majd Zetor megmondja a tutit)<br><br>kovacsp<br></span></span></font><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex;"><br></blockquote><br>