<div>Istivel is egyetértek.</div>
<div> </div>
<div>Sajnos én is azok közé tartozom, akiknek nagyobb nehézséget okoz a hiba lereagálása, mint a többségnek. Ott volt lényegesebb keverésem mindkét nap. Az éjszakain a frissítőponthoz közeli 58-as kódú pontra, a Szentendre Kupán pedig a 63-asra.</div>

<div> </div>
<div>Üdv</div>
<div>Kéri G</div><br><br>
<div class="gmail_quote">2011/5/16 István Zsebeházy <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:zsebeisti@gmail.com">zsebeisti@gmail.com</a>&gt;</span><br>
<blockquote style="BORDER-LEFT: #ccc 1px solid; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; PADDING-LEFT: 1ex" class="gmail_quote"><br>&quot;A rajtban az ellenőrzőbíró úgy értékelte, hogy <b>a feltételek mindenki számára egyaránt ugyanolyanok, a térképről mindenkinek hiányoznak ezek</b>&quot;<br>
<br>Ez egy akkora tévedés, hogy kiszúrja a képernyőm falát! Ha egy térkép jó, akkor mindenki számára egyenlőek a feltételek, ha hibás akkor a hiba felismerése és lereagálása és annak további kihatásai versenyzőként különbözik! Tehát szó sincs itt egyenlő feltételekről! <br>
<br>Egyébiránt, nekem éjszaka is egyértelmű volt (ha azt a pár mp-es merev csodálkozást leszámítjuk), hogy mi lett lekapva. Nappal felvezetőként kétlem, hogy nagy rutint igényelt volna megállapítani a határait, ha ez nekem holdvilágnál sikerült.<br>
<br>A mi F21E-es pályánk főleg fizikai vonatkozásait tekintve valóban OB színvonalat képviselt, úgyhogy én azért kellemes szájízzel távoztam Ágasegyházáról, ezúton is köszönet a versenyért!<br><br>üdv:<br><br>zsebeisti<br>
<br><br><br><br></blockquote></div>