<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML xmlns:o = "urn:schemas-microsoft-com:office:office"><HEAD>
<META content=text/html;charset=utf-8 http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.7600.16671">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY style="PADDING-LEFT: 10px; PADDING-RIGHT: 10px; PADDING-TOP: 15px"
id=MailContainerBody leftMargin=0 topMargin=0 bgColor=#ffffff
CanvasTabStop="true" name="Compose message area">
<DIV><FONT face=Calibri>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><o:p><FONT size=3
face="Times New Roman"><FONT size=3 face="Times New Roman">Sziasztok,</FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3
face="Times New Roman">az első hazai "Farsta" kombinációs váltóversenyt
a Eötvös váltó keretében rendezte a BEAC 1974-ben (Nagycsákány).</FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3
face="Times New Roman">András.</FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3
face="Times New Roman"></FONT> </P></FONT></o:p></FONT><FONT
face=Calibri></FONT></DIV>
<DIV style="FONT: 10pt Tahoma">
<DIV><BR></DIV>
<DIV style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<DIV style="font-color: black"><B>From:</B> <A
title="mailto:nemelek@netquick.hu A hivatkozás követéséhez a CTRL billentyű lenyomása közben kattintson a hivatkozásra"
href="mailto:nemelek@netquick.hu">Kelemen János (netquick)</A> </DIV>
<DIV><B>Sent:</B> Monday, October 18, 2010 9:12 PM</DIV>
<DIV><B>To:</B> <A
title="mailto:tajfutas@lazarus.elte.hu A hivatkozás követéséhez a CTRL billentyű lenyomása közben kattintson a hivatkozásra"
href="mailto:tajfutas@lazarus.elte.hu">tajfutas@lazarus.elte.hu</A> </DIV>
<DIV><B>Subject:</B> [Tajfutas] Fw: OCAD 9 - váltópálya
tervezése</DIV></DIV></DIV>
<DIV><BR></DIV><FONT size=2 face=Arial>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3
face="Times New Roman">Sziasztok,</FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><o:p><FONT size=3
face="Times New Roman"> </FONT></o:p></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3
face="Times New Roman">Mint ahogy a napokban írtam, az OCAD térképrajzolói
program váltópálya tervezési oldalát próbáltam egy picit jobban megismerni, mert
igazából semmit nem tudtam róla. Most már kezd leesni a 20 fillér
(Óóóóóóóó…. mikor is volt Őkelme még fizetőeszköz?), de az igazi próba a puding
elfogyasztása lenne. Ezt, most a hétvégén helyettem Hrenkó Laci megélheti, mert
Ő az EVOB pályakitűzője. A tervek már bizonyára bevetésre készek, így levelem
(levelünk) számára már elkésve érkezhet. </FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3
face="Times New Roman">Egy kis csemegét szeretnék ajánlani (továbbküldés
formájában) a hasonlóan kíváncsi OCAD felhasználók, leendő pályakitűzők, vagy
csak edzők részére.</FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3
face="Times New Roman">Nem is szaporítom a szót, mert Les Áron nekem küldött
levele (benne a közösségi felhasználásra való felajánlással) önmagáért beszél és
az OCAD program, talán minden lehetséges váltópálya felhasználási lehetőségét
megmutatja, felvillantja.</FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><o:p><FONT size=3
face="Times New Roman"> </FONT></o:p></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3
face="Times New Roman">Üdv,</FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3
face="Times New Roman">Janó</FONT></P>
<DIV><SPAN
style="FONT-FAMILY: 'Times New Roman'; FONT-SIZE: 12pt; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: HU; mso-fareast-language: HU; mso-bidi-language: AR-SA">Ui:
Elemzés közben javaslom a Course/Options…. „Number and code” vagy „Code only”
radiogomb bekapcsolását</SPAN></DIV>
<DIV><SPAN
style="FONT-FAMILY: 'Times New Roman'; FONT-SIZE: 12pt; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: HU; mso-fareast-language: HU; mso-bidi-language: AR-SA">(Nosztalgia:
talán kevesen tudják, hogy az első hazai "Farsta" (24) kombinációs váltóversenyt
a PVSK váltó keretében rendezték hazánkban, anno 1979-80 magasságában a Máré-vár
térképen, és szerénységem volt a pályakitűző (Sicc!!). Zsigmond Tibi írt is róla
akkoriban egy dörgedelmes cikket a szaksajtóba, mert oly sok volt a variáció,
hogy az azonos pályát teljesítők között nem volt meg a fél-minősítéshez
szükséges 5 értékelhető versenyző. No, és akkoriban még sablonnal rajzoltuk meg
a szintén újdonságnak számító szimbol táblázatokat, és nullkörzővel rajzoltuk be
az ellenőrzőpontok karikáit, a jó öreg gumis nyomdáról nem is
beszélve.)</SPAN></FONT></DIV></BODY></HTML>