<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML xmlns:o = "urn:schemas-microsoft-com:office:office"><HEAD>
<META content=text/html;charset=utf-8 http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.7600.16671">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY style="PADDING-LEFT: 10px; PADDING-RIGHT: 10px; PADDING-TOP: 15px" 
id=MailContainerBody leftMargin=0 topMargin=0 bgColor=#ffffff 
CanvasTabStop="true" name="Compose message area">
<DIV><FONT face=Calibri>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><o:p><FONT size=3 
face="Times New Roman"><FONT size=3 face="Times New Roman">Sziasztok,</FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3 
face="Times New Roman">az első hazai "Farsta" kombinációs váltóversenyt 
a&nbsp;Eötvös váltó keretében rendezte a BEAC 1974-ben (Nagycsákány).</FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3 
face="Times New Roman">András.</FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3 
face="Times New Roman"></FONT>&nbsp;</P></FONT></o:p></FONT><FONT 
face=Calibri></FONT></DIV>
<DIV style="FONT: 10pt Tahoma">
<DIV><BR></DIV>
<DIV style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<DIV style="font-color: black"><B>From:</B> <A 
title="mailto:nemelek@netquick.hu&#10;A hivatkozás követéséhez a CTRL billentyű lenyomása közben kattintson a hivatkozásra" 
href="mailto:nemelek@netquick.hu">Kelemen János (netquick)</A> </DIV>
<DIV><B>Sent:</B> Monday, October 18, 2010 9:12 PM</DIV>
<DIV><B>To:</B> <A 
title="mailto:tajfutas@lazarus.elte.hu&#10;A hivatkozás követéséhez a CTRL billentyű lenyomása közben kattintson a hivatkozásra" 
href="mailto:tajfutas@lazarus.elte.hu">tajfutas@lazarus.elte.hu</A> </DIV>
<DIV><B>Subject:</B> [Tajfutas] Fw: OCAD 9 - váltópálya 
tervezése</DIV></DIV></DIV>
<DIV><BR></DIV><FONT size=2 face=Arial>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3 
face="Times New Roman">Sziasztok,</FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><o:p><FONT size=3 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3 
face="Times New Roman">Mint ahogy a napokban írtam, az OCAD térképrajzolói 
program váltópálya tervezési oldalát próbáltam egy picit jobban megismerni, mert 
igazából semmit nem tudtam róla. Most már kezd&nbsp;leesni a 20 fillér 
(Óóóóóóóó…. mikor is volt Őkelme még fizetőeszköz?), de az igazi próba a puding 
elfogyasztása lenne. Ezt, most a hétvégén helyettem Hrenkó Laci megélheti, mert 
Ő az EVOB pályakitűzője. A tervek már bizonyára bevetésre készek, így levelem 
(levelünk) számára már elkésve érkezhet. </FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3 
face="Times New Roman">Egy kis csemegét szeretnék ajánlani (továbbküldés 
formájában) a hasonlóan kíváncsi OCAD felhasználók, leendő pályakitűzők, vagy 
csak edzők részére.</FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3 
face="Times New Roman">Nem is szaporítom a szót, mert Les Áron nekem küldött 
levele (benne a közösségi felhasználásra való felajánlással) önmagáért beszél és 
az OCAD program, talán minden lehetséges váltópálya felhasználási lehetőségét 
megmutatja, felvillantja.</FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><o:p><FONT size=3 
face="Times New Roman">&nbsp;</FONT></o:p></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3 
face="Times New Roman">Üdv,</FONT></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt" class=MsoNormal><FONT size=3 
face="Times New Roman">Janó</FONT></P>
<DIV><SPAN 
style="FONT-FAMILY: 'Times New Roman'; FONT-SIZE: 12pt; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: HU; mso-fareast-language: HU; mso-bidi-language: AR-SA">Ui: 
Elemzés közben javaslom a Course/Options…. „Number and code” vagy „Code only” 
radiogomb bekapcsolását</SPAN></DIV>
<DIV><SPAN 
style="FONT-FAMILY: 'Times New Roman'; FONT-SIZE: 12pt; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: HU; mso-fareast-language: HU; mso-bidi-language: AR-SA">(Nosztalgia: 
talán kevesen tudják, hogy az első hazai "Farsta" (24) kombinációs váltóversenyt 
a PVSK váltó keretében rendezték hazánkban, anno 1979-80 magasságában a Máré-vár 
térképen, és szerénységem volt a pályakitűző (Sicc!!). Zsigmond Tibi írt is róla 
akkoriban egy dörgedelmes cikket a szaksajtóba, mert oly sok volt a variáció, 
hogy az azonos pályát teljesítők között nem volt meg a fél-minősítéshez 
szükséges 5 értékelhető versenyző. No, és akkoriban még sablonnal rajzoltuk meg 
a szintén újdonságnak számító szimbol táblázatokat, és nullkörzővel rajzoltuk be 
az ellenőrzőpontok karikáit, a jó öreg gumis nyomdáról nem is 
beszélve.)</SPAN></FONT></DIV></BODY></HTML>