[Tajfutas] DiákOlimpia 2024

ZTC / Fehér Ferenc zala.ztc at zalaszam.hu
2024. Már. 25., H, 20:37:58 CET

Sziasztok!

A tájfutó diákolimpián a versenykiírás alapján nincs felversenyzés!

Ez sajnos azért „kicsit hibás”, mert az így beállított MDSZ nevező rendszer nem engedi a II. korcsoportúnál fiatalabbakat a II. korcsoportba nevezni.

Erre megoldást csak az MDSZ tud adni, illetve az MTFSZ kérésére a rendszert úgy beállítani, hogy a nevezéskor beállított II. korcsoportnál az I. korcsoportú gyerekek is megjelenjenek. Vagyis az I. korcsoportnál engedjen felversenyzést.

Ez csak a nevező rendszer egy apró beállításán múlik.

Én sajnos nem tudom ellenőrizni, mert középiskolás diákokat tanítok.

Üdv

Fehér Ferenc

Testnevelő

ZTC