[Tajfutas] Versenyjelentkezés lemondása

ZTC / Fehér Ferenc zala.ztc at zalaszam.hu
2024. Már. 24., V, 19:44:35 CET

Sziasztok!

Ez a magyarázat elég zavaros. Értelmet, logikát nem látok benne.

Nem tartom korreknek a lemondás elutasítását és a előzetes nevezés díjának kifizettetését!

A normál határidő lejárta előtt nem történik olyan szervezési feladat – pl.: kategória összevonás, nyomtatás, díjak véglegesítése - amely olyan komoly mértékben befolyásolná az előkészületeket, hogy ennyire szigorúnak kelljen lenni.

A kedvezményes nevezési határidő leginkább valódi kedvezményt ad azoknak akik ezzel élnek! Ez a lényege! Nem pedig az, hogy tudja a rendező, hogy mennyien lesznek. A hazai nevezési trendekből pedig jól tudjuk, hogy szinte mindenki az utolsó vagy az utolsó két napban nevez!!!

(lásd példa: idei Tipo Kupa – a határidő előtt 5-6 nappal kb 200 nevező volt, aztán 600 lett vége!!!)

Amúgy meg egy humánus rendező a sorsolásig segíti a jelentkezőket/nevezőket, azzal, hogy pótdíj nélkül elfogad nevezéseket. Ez neki is jó, mert többen lesznek a versenyen.

Nálam az ilyen rendezők fekete listára kerülnek, kerülöm az általuk rendezett versenyeket.

Üdvözlettel

Fehér Ferenc