[Tajfutas] Versenyjelentkezés lemondása

Vanda Bardon-Kinde kindevan at gmail.com
2024. Már. 23., Szo, 22:25:59 CET

Kedves Sporttársak!

A segítségeteket szeretném kérni.
Melyik szabályzatban van kikötve, hogy meddig lehet lemondani egy
versenyjelentkezést?

Kedvezményes jelentkezési időben adtam le a nevezésemet egy versenyre,
aminek a normál áras határideje még nem járt le. Váratlan elfoglaltság
miatt mégsem tudok elmenni, azonban a rendezőség nem engedi két héttel az
esemény előtt a nevezés törlését arra hivatkozva, hogy most már csak
átruházásra van lehetőség. Törlésre a kedvezményes határidőig volt csak
lehetőség.

Mivel drága versenyről van szó, ezért szeretnék erre vonatkozó
szabályhivatkozást. Önerőből nem találtam. Rendezői hatáskör ezt eldönteni?
Legalább legközelebb tudjam, hogy mire vállalkozom.

Köszönettel,
Bardon-Kinde Vanda

Ugyanitt:
W21E-es nevezés átadó a Sprint Tusára.