[Tajfutas] UHOB

Viktor Juhász juhaszv78 at gmail.com
2024. Már. 23., Szo, 19:37:28 CET

Sziasztok!
Engedjétek meg megköszönni a mai UHOB és TCSB rendezőinek a mai versenyt,
gyönyörű helyszínen, nagyon jól megrendezett verseny volt!
Amatőr véleményem alapján, a verseny az iskolapéldája, hogy lehet egy
kezelhető méretű területen is akár UHOBt rendezni! Fifikásan megoldották,
hogy nem hatalmasnagy -, de az jó minőségű térképpel - hosszú versenyek is
rendezhetők.
Engedjetek meg két javító szándékú amatőr megjegyzést is.
F45 térképén hiányoltam a frissítőpontok jelölését, a foszöld terület
átjáróinál ott volt, de máshol nem, így meglepődve találtam két erdei
pontnál is frissítést, ami nagyon jólesett, de ha a szimból vagy térkép
mutatta volna, felkészülhettünk volna rá (mentálisan és fizikailag).
Másik amatőr megjegyzése, ha már van ez a -alapjában teljesen indokolt,
hisz örülünk, hogy beengedtek a rétre - mizéria az 518as kerítésjellel,
miszerint ámbár a szabvány engedi, most az nem áthatolható, a hosszú
átmenet elején, optimális útvonalat talán keresztezve, az erdőben egy igen
nagy terület 518-cal volt elkerítve. Helyben kellett felidézni az
értesítőt, csak a legelő 518casát tilos keresztezni, vagy az erdeit is!
Talán az a vastag lila vonal egyértelműsíthette volna.
Üdv és köszönjük még egyszer a szervezőknek a nagyszerű napot!