[Tajfutas] Megyei térképcsomagok szombaton!

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2024. Már. 21., Cs, 15:42:11 CET

Sziasztok!
Sikerült megszervezni, hogy azok a *térképcsomagok*, amelyeknek ott lesz az
átvevője, *eljussanak az OB-re*.

Az egész térképrendezés fő célja az volt, hogy minél több helyen kerüljenek
megőrzésre a tájfutó térképek, amelyekkel eleink (és mi is) olyan sokat
dolgoztunk. (Most 2012-ig rendeztük a térképeket, ez a színes tájfutó
térképek első 50 éve, 1963-tól. A fotózott térképekre később visszatérünk.)

Ezért a központilag megőrzendő gyűjteményeken kívül összeállítottunk
további sorozatokat, ezeket 42 x 52 x 4,5 cm-es dobozokba raktuk.
Igyekeztünk tiszta térképeket besorolni, de a minőség természetesen
változó.

*

Az időrendi sorozatok elkészítése után a maradék térképeket
átrendeztük és *megyei
sorozatokat készítettünk*. A gyűjtemények dobozokban, valamint A3+, A4+
méretű karton tasakokban vannak, mennyiségtől függően. *Minden megyéről
három sorozat* készült, értelemszerűen az első a legteljesebb.

Ezeket a térképcsomagokat* természetesen ingyen* adjuk át. Kérjük
jelentkezzen *lehetőleg minden megyéből* valaki, aki átvenné az OB-n a
három gyűjteményt. (Én csak azért utazom le, hogy vigyem a dobozokat.)
Aki *péntek
délig* ír nekem, annak biztosan ott lesz a gyűjteménye. Aki foglalkozna a
dologgal, de nem tudja átvenni szombaton a dobozokat, annak próbálunk
fuvarost találni. Sajnos a VK-ban nincs térerő, ezért csak a szombat
reggelig beérkező üzeneteket tudom fogadni.

Ezeket a gyűjteményeket elsősorban a *megyei levéltárakba és múzeumokba*
(vagy hasonló intézményekbe) szeretnénk eljuttatni, de az átvevőre van
bízva, hogy mit kezd a térképekkel. Nincs szükség az átvétel írásba
foglalására sem most, sem a továbbadáskor. Tehát egyszerűen ott lehet
hagyni a levéltárban stb, hogy kezdjenek vele, amit tudnak.

Ábel

ST (TT) Biz.