[Tajfutas] keresés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2024. Már. 6., Sze, 09:31:11 CET

Kedves Sporttársak, sziasztok!

Egy kivételével megkaptam a keresett e-mail-címeket. Köszönöm szépen
Muszély Gyurinak és Biró Fruzsinak.
A harmadik (Bobok Gábor) már nem lesz gond.

Most már azt is megmagyarázom, miért kértem a címeket. A múlt évben
készítettem egy könyvet a Nemzetközi Matematikai Diákolimpiák magyar
résztvevőiről, akik között 8 jelenlegi vagy korábbi tájfutó is van, név
szerint:

*Cynolter Gábor, Éles András, Faragó Gergely, Károlyi Gyula, Kéri Gerzson,
Mérő László, Muszély György, Pach Péter Pál.*

A könyvnek két kiadása jelent meg, a második idén január-február körül.
Mivel azóta is érkeznek újabb információk a szereplőkről, amikkel a készülő
bővített új könyvemet kiegészítem, az idén megjelent második kiadást
elektronikus formában most már bárkinek elküldöm, aki kéri. A kérést magán
levélben írjátok meg, aki igényt tart rá.

Az új könyvet kiegészítem a két rokon tárgy: fizika és informatika
diákolimpiáinak a résztvevőivel, a "kis" diákolimpiák (MEMO, EGMO, CEOI,
RMM) díjazottjaival, valamint országos versenyeken díjazottakkal és
dicséretben részesültekkel. (Arany Dániel és OKTV-k esetén csak a
díjazottakkal, Kürschák, Eötvös és Schweitzer versenyek esetén a
dicséretben részesültettel is.) Ezek között a fent megnevezetteken kívül 21
további tájfutót találtam.
Fizikai diákolimpia:

*Bonifert Balázs, Vankó Péter.*

Informatikai diákolimpia:

*Erdős Márton.*

Lányok európai matematikai olimpiája:

*Vankó Miléna.*

Matematikai OKTV, Arany Dániel verseny:

*Ajkai Adrienne, Bobok Gábor, Burian Lóránt, Erdős Gergely, Gárdonyi
Csilla, Hegedüs Aletta, Hunyadvári László, Kisvölcsey Ákos, Knuth Előd,
Madarassy Pál, Montágh Balázs**, Szász Bence, Tóth Tamás**, Zempléni
András.*

Eötvös Loránd fizikaverseny:

*Cserteg István, Kádas Sándor.*

Fizika OKTV:

*Gárdonyi Soma.*

Ha valakit kifelejtettem a felsorolásból, mert nem tudok az illető
jelenlegi vagy korábbi tájfutó tevékenységéről, kérem, hogy szóljatok.
Hátha a végén 30 vagy annál is több tájfutó összejön az új könyvemben.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson