[Tajfutas] Utánpótlás válogatott edzőtábor Szceczin. április 27-től.

Tibor Gera geratibi64 at gmail.com
2024. Már. 2., Szo, 17:41:10 CET

Sziasztok!

Szeretnénk egy edzőtábort szervezni az idei IFI EB előtt a kinti
helyszíneken, terepeken.
Az alábbi kérdések megválaszolása után tudjuk elkezdeni szervezni az
edzőtábort a jelentkezők létszáma és igénye alapján.
Azok jelentkezését várjuk, akinek reális esélyei vannak a válogatók alapján
kijutni az IFI EB-re!
Kérdések, hogy mennyi időre tudsz eljönni és mivel utaznál?
Indulás 27-én szombaton ill. 26-án péntek délután lenne.
Haza utazás az edzőtábor után, május 1-én vagy maradsz a Bukowa Kupa 5
napos versenyen és május 5-én.
Autóval utazol ami olcsóbb de hosszabb vagy Berlinbe repülővel, majd autó
bérlés ami drágább, de időben rövidebb.
Várható költségek:
Szállás kb. 7-8000 Ft/nap.
Utazás autóval, 1100 km kb. 40.000 Ft/fő
Utazás repülővel +autóbérlés és üzemanyag kb. 90-100.000 Ft/fő
Edzések (térképpel, felvezetéssel) 3000 Ft/edzés.
Bukowa Kupa nevezés kb. 22.000 Ft.
Csak az 5 napos edzőtábor költsége (étkezés nélkül)  autóval összesen kb.
110.000 Ft.
Bukowa Kupával összesen kb. 170.000 Ft
Repülővel plusz kb.  60.000 Ft.
Pontos árakat a jelentkezések után tudunk mondani, de próbáljuk minél jobb
ár érték arányban kihozni az edzőtábort.
A válogatott keretet majd tudjuk valamennyivel támogatni is.
*Jelentkezési határidő: március 9. szo. 24.00*

Légyszi töltsd ki a formot, akkor is, ha kísérőként el tudsz jönni autóval
és tudsz hozni magaddal fiatalokat.

https://forms.gle/k3mGDVLtqRQC8WtS8

Köszi, Gera Tibor
ui: Én biztos hazajövök május 1-én.