[Tajfutas] FW: [MTBO] Pannon közép előzetes pályadatok

dr. JANKÓ Tamás jankot at t-online.hu
2024. Jún. 29., Szo, 14:58:36 CEST

From: mtbohun at googlegroups.com [mailto:mtbohun at googlegroups.com] On Behalf Of Peter Vajda
Sent: Saturday, June 29, 2024 1:51 PM
To: <mtbohun at googlegroups.com> <mtbohun at googlegroups.com>
Subject: [MTBO] Pannon közép előzetes pályadatok

Azt mondtátok ne legyenek zsákbamacskák! Íme egy előzetes pályadat, kismértékben még változhat, de a szombati középtávot, valahogy így gondoltam! A távok légvonaltávok és szerintem 1,3-1,4 a szorzó! A szint meg a szerintem ideálison van, de ismerek olyat aki szerint az ideális mást jelent és ott azért bőven lehet eltérés :)

Kategória

Táv

Szint

M14